کارگاه آموزشی مشاوره وقف برگزار می‌شود
کد خبر: 3457161
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
پنجم آذرماه صورت می‌گیرد؛

کارگاه آموزشی مشاوره وقف برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: کارگاه آموزشی مشاوره وقف در آستانه هفته وقف با حضور رؤسا و مسئولان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و مبلغان ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در آستانه هفته وقف، کارگاه آموزشی مشاوره وقف با حضور رؤسا و مسئولان فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و مبلغان ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مبلغان حاضر در ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» مستقر در شهرستان‌ها با چگونگی ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و ایجاد وقف‌های جدید به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی این اداره در این کارگاه آموزشی به سخنرانی می‌پردازند.

استقبال از زائران پیاده، تشریح برنامه‌های هفته وقف، وظایف مبلغان در خصوص تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و نحوه ارتباط با خیران از جمله موضوعات این کارگاه آموزشی است.

بنابر این گزارش، این کارگاه آموزشی از ساعت 9:30 الی 13:30 پنجشنبه، پنجم آذرماه در محل تالار نور اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» نیز از 18 لغایت 24 آذرماه همزمان با هفته وقف در بقاع متبرکه و سطح شهرهای خراسان رضوی برپا خواهد شد.

captcha