یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع)
کد خبر: 3466635
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع)

گروه بین‌الملل: گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست، بامداد امروز، 21 دی‌ماه، با حمایت نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر «نابلس» یورش بردند.

ادیت شده؛ یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع) در فلسطین

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «صدی البلد»، شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن یورش بردند.

شاهدان عینی در شهر نابلس اعلام کردند: شهرک‌نشینان صهیونیست برای انجام مناسک دینی یهودی و با حمایت گسترده نظامیان صهیونیست به این مکان یورش بردند که با ایستادگی و مقاومت اهالی منطقه مواجه شدند.

همچنین، شاهدان عینی تأکید کردند: مقاومت اهالی منطقه سبب شد که شهرک‌نشینان صهیونیست از اطراف مقبره دور شوند و به محیط اطراف آن پراکنده شدند.

از سوی دیگر، شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز بار دیگر تلاش کردند که با حمایت نظامیان صهیونیست از سمت «باب المغاربه» به سمت مسجدالاقصی یورش ببرند که با مقاومت نگهبانان زن و مرد این مکان مقدس و نمازگزاران مسجد مواجه شدند که در نتیجه این مقاومت، شهرک‌نشینان صهیونیست به خارج از صحن‌های مسجد بیرون رانده شدند.

captcha