دانشگاه آمریکا؛ میزبان نشست پرسش و پاسخ درباره اسلام
کد خبر: 3468000
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

دانشگاه آمریکا؛ میزبان نشست پرسش و پاسخ درباره اسلام

گروه بین‌الملل: ده بانوی مسلمان امروز، 27 دی ماه، در دانشگاه نیومکزیکو آمریکا حاضر می‌شوند تا به سؤالات مردم در مورد دین اسلام پاسخ دهند.

انگلیسی/ بانوان مسلمان در دانشگاه نیومکزیکو به ابهامات پاسخ می‌دهند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «abqjournal»، با وجود نگرانی از سخن گفتن در برابر جمعیتی که به صورت بالقوه نگرش‌هایی منفی علیه مسلمانان دارند، این 10 بانوی مسلمان در دانشگاه نیومکزیکو حاضر می‌شوند تا با تصورات نادرست درباره اسلام و مسلمانان مقابله کنند.

این برنامه با عنوان «بانوان مسلمان سخن می‌گویند» از ساعت 13 تا 15 امروز به وقت محلی در دانشگاه نیومکزیکو اجرا می‌شود.

کتی احقر، بانوی مسلمانی است که در دور قبلی برنامه «بانوان مسلمان سخن می‌گویند» که ماه گذشته در شهر «سنتافه»، مرکز ایالت نیومکزیکو، اجرا شد، سخن گفته و امروز نیز یکی از این ده بانوی مسلمان است.

احقر می‌گوید با وجود اینکه در دور قبلی مخاطبان بسیار آرام و مهربان بودند؛ اما با توجه به فضای به وجود آمده توسط کاندیداهای ریاست‌جمهوری به ویژه دونالد ترامپ، نیاز بود که خود را آماده کنم.

ده بانوی تشکیل دهنده پنل این همایش سنین و پیشینه‌های فرهنگی مختلفی دارند. برخی از ابتدا مسلمان بوده و برخی مانند احقر تازه مسلمان شده‌اند. دیگر سخنران این پنل سارا رحمان، تازه‌مسلمان سیاهپوستی از تگزاس شرقی است.

در مراسم «بانوان مسلمان سخن می‌گویند» که ماه گذشته در سنتافه برگزار شد، صدها نفر شرکت کردند و به دلیل کمبود جا، عده زیادی نتوانستند وارد شوند. امروز نیز انتظار می‌رود که جمعیت زیادی در این مراسم شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان سؤالات خود را روی کارت‌هایی می‌نویسند و بانوان مسلمان به آن‌ها پاسخ می‌دهند.

captcha