گفتندحاج آقای قرائتی را خودمان قانع خواهیم كرد
کد خبر: 3473291
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
در جوابیه قائم مقام ستاد اقامه نماز:

گفتندحاج آقای قرائتی را خودمان قانع خواهیم كرد

گروه جامعه: قائم مقام ستاد اقامه نماز دلیل حجت‌الاسلام قرائتی از عدم رونمایی از تمبر نماز در اجلاس 24 نماز را عدم اتلاف وقت و هزینه در امور كم تأثیر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز با انتشار مطلبی به تشریح دلیل عدم رونمایی حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز از تمبر نماز پرداخت.

در جوابیه قائم مقام ستاد اقامه نماز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اجلاس نماز فرصتی است كه در آن موضوع اقامه نماز در جامعه مورد بررسی قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف عملكردی، احصاء و بیان می‌شود و از طرفی با دریافت پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقشه راهی روشن برای فعالیت‌های دست اندركاران حوزه دین و فرهنگ در سال‌های آتی می‌باشد.

در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز كه روز 6 بهمن94 در قزوین با عنوان «نماز و سنجش دستاوردها» برگزار گردید مطابق ارزیابی صورت گرفته از عملكرد دستگاه‌ها طی چند سال گذشته، عملكرد وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، شایسته تقدیر تعیین گردیده بود.

شورای اقامه نماز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست داشتند كه تمبر اجلاس24 نماز مزین به جمله‌ای درباره نماز در صحن علنی اجلاس رونمایی گردد و در طول یكسال آتی روی پاكت‌های پستی مورد استفاده قرار گیرد كه 10 روز قبل از مراسم از طرف ستاد اقامه نماز مخالفت گردید. در طول برگزاری مراسم، نماینده شركت پست با استدلال صرف هزینه 20 میلیون تومانی بابت تمبر اصرار بر رونمایی داشتند و گفتند كه حاج آقای قرائتی را خودمان قانع خواهیم كرد، اقدام به آوردن ملزومات رونمایی نمودند ولی حجت الاسلام قرائتی علی رغم مخالفت قبلی (بدلیل عدم اتلاف وقت و هزینه در امور كم تأثیر) به احترام نماینده وزارتخانه مجدداً از حضار و مدعوین نظرخواهی نمودند كه اكثریت حاضر در اجلاس با رونمایی از آن موافقت نكردند.

هر چند رونمایی از تمبر نماز در اجلاس حذف شد ولی چیزی از ارزش‌ها و اقدامات مفید و مؤثر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه و ترویج نماز در سایر بخش ها كم ننموده و قابل تقدیر و ستایش می‌باشد.

captcha