تلاوت حجت‌الاسلام رجبی، حافظ بین‌المللی قرآن در محفل حاشیه شهر مشهد
کد خبر: 3473379
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
همزمان با هفتمین روز دهه فجر صورت می‌گیرد؛

تلاوت حجت‌الاسلام رجبی، حافظ بین‌المللی قرآن در محفل حاشیه شهر مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون پرورشی آموزشگاه شبانه‌روزی شهید ترابی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با هفتمین روز دهه فجر با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی، حافظ بین‌المللی قرآن کریم در این آموزشگاه خبر داد.

سید مجتبی موسوی‌زاده، معاون پرورشی آموزشگاه شبانه‌روزی شهید ترابی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ابراز کرد: محفل انس با قرآن کریم همزمان با هفتمین روز از سی‌وهشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در دبیرستان شبانه‌روزی شهید ترابی حاشیه شهر مشهد برگزار می‌شود.

موسوی‌زاده در ادامه با بیان اینکه در این محفل حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی، حافظ بین‌المللی قرآن کریم به اجرای تلاوت می‌پردازد، اظهار کرد: همچنین گروه تواشیح بین‌المللی فدک الزهرا(س) برنامه خواهند داشت.

وی قرائت آیاتی از کلام وحی توسط مصطفی خاکسار و صادق خدادادمقدم از قاریان جوان مشهدی را از دیگر برنامه‌های این محفل انس با قرآن کریم دانست و افزود: این برنامه شامگاه یکشنبه، 18 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در دبیرستان شبانه‌روزی شهید ترابی واقع در جاده میامی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی آموزشگاه شبانه‌روزی شهید ترابی مدعوان اصلی این محفل نور را دانش‌آموزان دبیرستان شهید ترابی، هنرستان توسعه، اهالی روستای خادم‌آباد و برخی از مسئولان بخش رضویه عنوان کرد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم پنجمین برنامه دهه فجر این آموزشگاه شبانه روزی به شمار می‌رود.
captcha