تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان به ۱۷۲ نفر افزایش یافت
کد خبر: 3473387
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
شاهرخی:

تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان به ۱۷۲ نفر افزایش یافت

گروه اجتماعی: رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: از مجموع 296 داوطلب در استان لرستان، 172 نفر تاکنون تأیید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سید سعید شاهرخی، رئیس ستاد انتخابات استان لرستان عصر شنبه، 17 بهمن در جمع خبرنگاران در زمینه ارائه آخرین آمار رسمی از تأیید صلاحیت‌ها در استان لرستان، گفت: با توجه به پایان مهلت مقرر در قانون برای رسیدگی به اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، طی روز شنبه، 17 بهمن نتایج مذکور به استانداری‌ها اعلام‌ شده و تا پایان روز جاری به داوطلبان اعلام می‌شود.
وی با بیان این‌که از مجموع 296 داوطلب در استان لرستان، 172 نفر تاکنون تأیید صلاحیت شده‌اند، عنوان کرد: 54 نفر در خرم‌آباد، 25 نفر در بروجرد، 32 نفر در کوهدشت و رومشکان، 19 نفر در سلسله و دلفان، 18 نفر در دورود و ازنا، 16 نفر در الیگودرز  و هشت نفر در شهرستان پل‌دختر تأیید صلاحیت شدند.
یادآور می‌شود، در مرحله قبل 149 نفر از کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان لرستان تأیید صلاحیت شدند که در حال حاضر تعداد تأیید صلاحیت شده‌ها به 172 نفر افزایش یافته است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۸
0
0
خدا كمترش كنه.....اصلا نماينده نداشته باشيم چي ميشه.....والا...
captcha