شهداء با عبور از پل شهادت، برای همیشه در تاریخ جاودان مانده‌اند
کد خبر: 3473725
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری؛

شهداء با عبور از پل شهادت، برای همیشه در تاریخ جاودان مانده‌اند

گروه اجتماعی: در پی شهادت حجت‌الاسلام محمدعلی قلی‌زاده، اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در بیانیه‌ای تاکید کرد: پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان در تاریخ باقی مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، در پی شهادت حجت‎الاسلام محمدعلی قلی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم که اخیراً در دفاع از حرم آل الله در سوریه به شهادت رسید، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بیانیه‌ای صادر کرد.
در ابتدای این بیانیه با یادآوری آیه شریفه «الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون» افزوده است: پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان در تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حسین(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.
این بیانیه می‌افزاید: خبر شهادت جانسوز مدافع حرم، حجت‌الاسلام محمدعلی قلی‌زاده به دست مزدوران صهیونیسم جهانی و تروریست‌های تکفیری، اگرچه باعث تأسف و تألم شدید تمام شیعیان و محبّین اهل‌بیت(ع) گشت و اما واقعیت آنکه او امروز «عند ربهم یرزقون» است و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی مانده‌ایم و باید متأسف باشيم.
در بخشی دیگر از این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد روحانی شهید حجت‌الاسلام محمدعلی قلی‌زاده و تبریک و تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بزرگوارشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و خانواده شهید آمده بر بیعت با نایب امام عصر تاکید شده است و تصریح نموده است: اجازه نخواهیم داد کافرکیشان تروریست و ابوجهل‌های تکفیری، به اهداف شوم استعمار ساخته خود برسند؛ ما راه شهید قلی‌زاده و شهدای مدافع حرم اهل‌بیت را راهی می‌دانیم که در هرکجای زمین و زمان بدان گام بگذاریم ما را به کربلا می‌رساند.
captcha