مراسم چهلمین روز درگذشت حمیدرضا عباسی در حرم رضوی برگزار شد
کد خبر: 3475332
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

مراسم چهلمین روز درگذشت حمیدرضا عباسی در حرم رضوی برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم بزرگداشت حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و مؤذن حرم رضوی در چهلمین روز درگذشت این قاری با حضور قاریان بین‌المللی در حرم رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم چهلمین روز درگذشت حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و مؤذن حرم رضوی، 24 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام بهاء‌الدین عباسی‌زنجانی، پدر حمیدرضا عباسی، برادران و خانواده وی، قاریان بین‌المللی از جمله سید مجتبی سادات‌فاطمی، حمید شاکرنژاد و امیر لعل‌اول مقابل اداره علوم قرآنی حرم مطهر رضوی در صحن جمهوری اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام مهدی شجاع، قاری ممتاز قرآن کریم آیات 56 تا 59 سوره عنکبوت و آیات 31 تا 35 سوره ق را تلاوت کرد و پس از آن مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداختند.
پس از روضه خوانی، حضار به حجت‌الاسلام عباسی‌زنجانی، پدر مرحوم حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای نثار فاتحه در محل آرامگاه این قاری قرآن کریم واقع در بهشت ثامن‌الائمه حرم رضوی حضور یافتند.
در این مراسم قاریان و حافظانی از جمله محمد مشمول، حامد علیزاده و امید حسین‌نژاد از قاریان قرآن کریم و خدام القرآن دارالقرآن حرم رضوی و ... نیز حضور داشتند.
یادآور می‌شود، حمیدرضا عباسی، متولد ۱۳۵۵ در زنجان بود. وی مقام چهارم مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی و مقام سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کویت را در کارنامه خود داشت که 16 دی‌ماه پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان به علت سانحه رانندگی و به کمارفتن، به دیدار معبود خود شتافت.
captcha