زنگ جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه شهید حاتمی مشهد نواخته شد
کد خبر: 3480023
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
صبح امروز در مشهد؛

زنگ جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه شهید حاتمی مشهد نواخته شد

گروه اجتماعی: زنگ جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور، صبح امروز با حضور محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در دبستان دخترانه شهید حاتمی مشهد نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، زنگ جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور، صبح امروز، 12 اسفندماه با حضور محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در دبستان دخترانه شهید حاتمی مشهد نواخته شد.
مصطفی اسدی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد در این مراسم ابراز کرد: سفارش ائمه معصومین(ع) و آیات نورانی قرآن کریم بر این بوده که همیشه به ایتام رسیدگی کرده و در ترویج این امر پسندیده گام های موثری برداریم.
وی با اشاره به نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه شهید حاتمی مشهد، عنوان کرد: هم اکنون ما اینجا جمع شده ایم تا این فرهنگ پسندیده را ترویج داده و نشان دهیم که کمک به نیازمندان را هیچ گاه فراموش نمی‌کنیم.
محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی نیز در این جشن، اظهار کرد: دانش آموزان و معلمان در مدارس درس محبت و نیکوکاری را آموخته و ٱن را در سطح جامعه ترویج می‌دهند.
وی تاکید کرد: این عزیزان تنها به فکر خود نبوده و همیشه در تلاش با شاد کردن هم نوعان خود هستند، و در تلاشند در این ایام شادی، شور و نشاط را با دیگر هم نوعان خود شریک شوند.
یادآور می‌‌‌‌شود زنگ جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور، صبح امروز 12 اسفند‌ماه در دبستان دخترانه شهید حاتمی مشهد نواخته شد، فردا نیز این مراسم در سطح معابر و پایگاه‌های عمومی سطح شهر مشهد و 14 اسفندماه نیز در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
captcha