«یاس‌های آسمانی»، تنها مؤسسه قرآنی شهر دَندی است
کد خبر: 3482069
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
داداشی:

«یاس‌های آسمانی»، تنها مؤسسه قرآنی شهر دَندی است

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیر مؤسسه یاس‌های آسمانی شهر دَندی گفت: «یاس‌های آسمانی»؛ تنها مؤسسه قرآنی شهر دندی است که یکسال از شروع فعالیتش می‌گذرد و هم‌اکنون در حدود 200 قرآن‌آموز را تحت پوشش قرار داده است.

سکینه داداشی، مدیر مؤسسه قرآنی یاس‌های آسمانی شهرستان دندی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد:‌ یاس‌های آسمانی تنها مؤسسه قرآنی شهر دندی است که فعالیت‌های خود را در رشته‌های مختلف قرآنی از جمله مفاهیم و صحیح‌خوانی، روخوانی و تجوید قرآن و همچنین برگزاری دوره پیش‌دبستانی برای خردسالان برگزار می‌کند.

داداشی با بیان اینکه یکسال از فعالیت این موسسه می‌گذرد و طی این مدت نزدیک به 200 نفر در دوره‌های مختلف قرآنی آن حضور داشته‌اند، تصریح کرد: اولین فعالیت این موسسه پس از اخذ مجوز، برپایی نمایشگاه محصولات قرآنی و فرهنگی بود که با استقبال خوب شهروندان در دندی روبه‌رو شد.

مربیان قرآنی بدون چشم‌داشت مالی با این موسسه همکاری دارند

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دوره‌های آموزش و تفسیر نهج‌البلاغه توسط مربیان این مؤسسه در مساجد این شهر برای دانش‌آموزان به تعداد 20 نفر درحال برگزاری و اجرا است، تاکید کرد: به لحاظ تعداد مربی محدودیتی در این موسسه وجود ندارد ولی با توجه به اینکه در تامین منابع مالی با محدودیت مواجه هستیم این مربیان با علاقه شخصی خود مشغول به فعالیت هستند.

دوره آموزش‌یار قرآن در دندی برگزار می‌شود

مدیر موسسه قرآنی یاس‌های آسمانی بر به‌روز بودن دانش مربیان قرآنی تاکید و خاطرنشان کرد:‌ برای تربیت مربیان قرآنی و همچنین به‌روز کردن اطلاعات مربیان فعلی، برگزاری دوره آموزش‌یار قرآن را در دستور کار داریم.

داداشی تاکید کرد:‌استاد مدعو برای دوره از اساتید مجرب مرکز استان خواهد بود و شرط حضور برای شرکت در دوره داشتن مدرک حداقل دیپلم و سابقه فعالیت مربیگیری قرآنی است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی حضور 20 نفر در دوره آموزش‌یار قرآن انجام شده است، افزود: قبل از حضور در دوره از متقاضیان آزمون ورودی اخذ می‌شود و بانوانی که نمره حد نصاب را کسب کنند مجاز به حضور در کلاس‌ها خواهند بود.

داداشی با اشاره به اینکه این موسسه در محل خانه عالم دندی واقع شده است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام به دفتر این موسسه واقع در شهر دندی، خیابان بهار جنب کتابخانه عمومی شهداء مراجعه کنند.

یادآور می‌شود دَندی يکی از شهرهای استان زنجان، مرکز بخش انگوران شهرستان ماه‌نشان است که جمعیت آن طبق سرشماری سال 1385، برابر با 3,017 نفر بوده و فاصله دندی تا شهر زنجان در حدود 100 کيلومتری غرب زنجان است.

captcha