ثبت ۸۰ مسجد خراسان شمالی در پورتال ملی مساجد
کد خبر: 3483196
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

ثبت ۸۰ مسجد خراسان شمالی در پورتال ملی مساجد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اتصال ۸۰ مسجد دیگر استان به پورتال ملی مساجد کشور در ابتدای سال آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، با بیان اینکه با درخواست این سازمان در خصوص ثبت اطلاعات  مساجد دیگری در پورتال ملی، موافقت شده است، گفت: ۸۰ مسجد استان به شبکه  ملی مساجد متصل می‌شود که با اتصال مساجد به این سامانه ملی، زمینه مناسبی برای تعامل فرهنگی و تولید محتوای سالم درفضای مجازی فراهم می‌شود.
وی تصریح کرد: با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در ابتدای سال آینده، این مساجد به امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری برای اتصال به سامانه ملی مجهز خواهد شد.
خادمی با اشاره به اینکه در سال جاری ۶۰ مسجد استان، به پورتال شبکه ملی متصل شده است، اظهار کرد:  با اتصال مساجد به این سامانه  ملی، زمینه مناسبی برای تعامل فرهنگی و تولید محتوای سالم در فضای مجازی فراهم می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با اتصال مساجد استان به پورتال شبکه ملی، امکان تبادل فکر و اندیشه برای جوانان در مساجد فراهم می‌شود تا بتوانند به راحتی در سراسر کشور با یکدیگر تعامل داشته باشند.
حجت‌الاسلام خادمی افزود: تولید محتوای سالم فرهنگی توسط نیروهای مستقر در مساجد، اطلاع‌رسانی و شناساندن برنامه‌های مساجد به آحاد مردم و معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های مساجد، افزایش روحیه نشاط در راستای استمرار و تقویت برنامه‌های فرهنگی و ایجاد همدلی و هم‌افزایی جهت برگزاری باشکوه‌تر مراسمات دینی بخشی از اهداف راه‌اندازی پورتال ملی مساجد است.
وی گفت: اکنون اطلاعات ۶۰ مسجد استان، در پورتال شبکه ملی مساجد ثبت شده است که تا سه ماهه نخست سال آینده، این رقم افزایش یافته و ۱۴۰ مسجد استان، به این سامانه ملی متصل خواهند شد.
captcha