روز حجاب در دانشگاه آمریکا
کد خبر: 3486454
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

روز حجاب در دانشگاه آمریکا

گروه بین‌الملل: دانشگاه مارشال آمریکا در راستای برگزاری هفته آشنایی با اسلام، این دانشگاه امروز، هجدهم فروردین‌ماه، میزبان مراسم روز حجاب است.


انگلیسی/ روز حجاب امروز در دانشگاه مارشال آمریکا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Marshall parthenon»، این برنامه با هدف معرفی سبک پوشش اسلامی و دلایل انتخاب حجاب از سوی بانوان مسلمان برگزار می‌شود.

دانشگاه مارشال واقع در شهر هانتینگتون در ادامه هفته آشنایی با اسلام، فردا، نوزدهم فروردین‌ماه، میزبان گردهمایی دانشجویان برای بررسی اسلام‌هراسی و رقابت‌های انتخاباتی جاری در آمریکا است که این برنامه با عنوان «سیاست و بستنی» برگزار می‌شود. فیلمی با عنوان «سی روز» نیز در این راستا پخش خواهد شد.

هفته آشنایی با اسلام دانشگاه مارشال روز جمعه، 20 فروردین، با برگزاری روز درهای باز در مسجد خیابان بیستم شهر هانتینگتون به پایان خواهد رسید. تور بازدید از مسجد، مشاهده اعمال عبادی مسلمانان در مسجد و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مسلمانان از جمله برنامه‌های روز آخر خواهد بود.

در روزهای ابتدایی هفته آشنایی با اسلام دانشگاه مارشال برنامه‌هایی مانند ملاقات با یک مسلمان و نشست بین ادیان در کنار برنامه‌های تفریحی متعدد برگزار شد.

مالک قادر، نائب‌رئیس انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه مارشال عنوان کرد: هدف از برگزاری این هفته از بین‌بردن تصورات نادرست در مورد دین اسلام در جامعه امروز است.

وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها شناخت مسلمانان محلی و درک بهتر از حقیقت اسلام است.

سوزان القواسمی، رئیس انجمن دانشجویان مسلمان تأکید کرد: این هفته با هدف از بین‌بردن تصاویر غلط از پیش ساخته شده در اذهان مردم در مورد دین اسلام برگزار شده است.

captcha