نتایج آزمون مداحان عتبات عالیات اعلام می‌شود
کد خبر: 3492314
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
11 اردیبهشت ماه؛

نتایج آزمون مداحان عتبات عالیات اعلام می‌شود

گروه جامعه: مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از اعلام نتایج آزمون مداحان روز شنبه 11 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بر عملکرد مداحان و روحانیان اعزامی به عتبات عالیات نظارت دقیقی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام علی پروانه، مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اعلام نتایج آزمون مداحان عتبات عالیات طی روزهای آینده خبر داد و گفت: شنبه هفته آینده نتایج قطعاً اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: افراد پذیرفته شده در این آزمون برای مصاحبه حضوری دعوت و پس از آن نیز ارزیابی لوح فشرده مداحی آنها صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام پروانه از معرفی افراد پذیرفته شده به مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این افراد آموزش‌های غیر حضوری را پشت سرگذاشته پس از تأیید و معرفی مرکز آموزش وارد چرخه اعزام به عتبات خواهند شد.

وی با اشاره به حضور بیش از دو هزار مداح در چرخه اعزام به عتبات، گفت: مداحان اعزامی قبلاً در چرخه پالایش بعثه مورد آزمون قرار گرفته و کد اعزام دریافت کرده‌اند. آزمون مداحان که اخیراً برگزار شد برای ورود مداحان جدید به چرخه اعزام بوده است.

مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در پاسخ به این سؤال که در صورت نارضایتی اعضای کاروان از مداح، چگونه باید این اعتراض به گوش مسئولان حج و زیارت رسانده شود؟ گفت: در صورتی که زائر یا مدیر و ... از روحانی یا مداح کاروان خود شکایتی داشته باشد می‌تواند با بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و نجف اطلاع دهد و یا در بازگشت با بعثه مقام معظم رهبری در کشور مکاتبه کند.

وی از اعزام رابطان فرهنگی بعثه به عتبات عالیات نیز خبر داد و گفت: این رابطان مسئول ارزیابی روحانیان و مداحان عتبات عالیات هستند و با اعضای کاروان نیز در خصوص میزان رضایتشان از روحانی و مداح کاروان سؤال می‌کنند.

حجت‌الاسلام پروانه اعلام کرد: در صورتی که شکایتی از روحانی و یا مداح کاروان اعلام شودT این مسئله در شورای تخلفات و داوری با حضور فرد برگزار و موارد بحث می‌شود و این شکایت‌ها می‌تواند منجر به تعلیق، منع اعزام دائم و یا موقت مداح و روحانی می‌شود و یا ممکن است افراد برای دوره آموزشی اعزام شوند.

وی تصریح کرد: سیستم نظارتی ما بر عملکرد کارگزاران عتبات سیستم دقیق و منظمی است. البته بعثه ما در نجف، کربلا و کاظمین نیز به صورت مداوم بر عملکرد روحانیان و مداحان ما نظارت می‌کنند.

مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از اجرای طرح پالایش معینه‌های حج تمتع نیز خبر داد و اعلام کرد: جزئیات این طرح به زودی اعلام می‌‌‌شود.

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۰
0
0
سلام ما امیدواربودیم نتایج آزمون به‌موقع یعنی روز شنبه 95/2/11اعلام شود ولی چرا اعلام نشد......
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۵
0
0
سلام جواب کاروان مداحان عتبات عالیات کی اعلام میشه پس؟؟؟؟؟؟
حسبن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۳
0
0
با سلام درهمه جای دنیا برای کسانی که ازمون قبلی داده اند وقبول شده اندامتیاز دارند ولی متاسفانه در سازمان حج با برگزرای ازمون به طور کلی چه قبول شدگان وچه کسانی که تازه ثبت کرده اند یکیست واعتبار قبول شدگان در ازمون. تا چه مدت محدود پایدار هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۹
0
0
چند روز است هرچه در سایت وارد می شم نتونستم ببینم قبول شدم یا نه دقیقا آدرس سایت را اعلام کنید لطفا
نوکر اهل بیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۷
0
1
با سلام ،از بچه گی که پا در این وادی نهادم از خدا خواستم جز ستایش خداوند یکتا و مدح اهل بیت (ع)نگویم و فکر میکردم که نفس کار هم همین باشد اما متاسفانه سازمان با این آزمونها دکانی برای خودش جهت درآمد زائی و فروش یک سری کتابها، باز کرده وهربار کتابهای جدید معرفی و مادحین و پیرغلامانی را که یک عمر در این وادی نفس زده اند را به نوعی سردرگم میکند و تازه پس از سالها میخواهد امتحان بگیرد، مضاف براینکه یک سری مسائل سیاسی را نیز وارد این مقوله نموده تا سیاسی کاری ها به اصطلاح آزمون برگزار کرده باشد. و از این طریق به اهداف خود نه اصل قضیه برسد و در این بین چه بسا ذاکرینی که یک عمر خالصانه در این وادی خون دل خورده اند را عملا"مردود اعلام کرده و از گردونه خارج میکنند. همیشه اعتقاد داشتم که انسان مومن و مسلمان از هرکجا که رانده شود رو به دستگاه اهل بیت می آورد ول متاسفانه امروزه دست مافیائی در این جریانات دخالت داشته و با هر عزل و نصبی کلیه قوانین حاکم بر سازمان با اراده شخصی افراد تغیر میکند و آنچه را وضع میکنند که خودشان میپسندند. پس حق الناس در این بین چه میشود الله و اعلم.......
پاسخ ها
عباس اميرطاهري افشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۱
ايجانب ازجانبازان جنگ تحميلي داراي مدرک تحصيلي فوق ليسانس جغرافياوبرنامه ريزي شهري هستم وازسال1382افتخارمداحي عتبات عاليات راداشته ام وازسردبيران ارشدخبرگزاري صداوسيما ميباشم نميدانم چرادرآزمون قبول نشده ام ودرآزمون آخري که درفروردين 95برگزارشد بنده ساعت2بامدادازماموريت اهوازبه تهران رسيدم وباخستگي که داشتم ساعت صبح درمحل آزمون حاضرشدم وبه خاطربي خوابي وسردردشديدنتوانستم به همه سوالهاجواب دهم بنده پتاسيل بالايي براي توضيح اماکن واجراي ذکرمصيبت براي زائران رادارم که باکاروانهاي آزادراهي شده ام اگرامکان داردکدبنده رافعال نمائيدواگرنشدکه هيچ کدعتبات93716موفق ومويدباشيدياعلي مدد
عباس اميرطاهري افشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۹
0
0
عباس اميرطاهري افشار|۱۳۹6/1/26
ايجانب ازجانبازان جنگ تحميلي داراي مدرک تحصيلي فوق ليسانس جغرافياوبرنامه ريزي شهري هستم وازسال۱۳۸۲افتخارمداحي عتبات عاليات راداشته ام وازسردبيران ارشدخبرگزاري صداوسيما ميباشم نميدانم چرادرآزمون قبول نشده ام ودرآزمون آخري که درفروردين ۹۵برگزارشد بنده ساعت۲بامدادازماموريت اهوازبه تهران رسيدم وباخستگي که داشتم ساعت صبح درمحل آزمون حاضرشدم وبه خاطربي خوابي وسردردشديدنتوانستم به همه سوالهاجواب دهم بنده پتاسيل بالايي براي توضيح اماکن واجراي ذکرمصيبت براي زائران رادارم که باکاروانهاي آزادراهي شده ام اگرامکان داردکدبنده رافعال نمائيدواگرنشدکه هيچ کدعتبات۹۳۷۱۶موفق ومويدباشيدياعلي مدد
ثقفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۲
0
0
به نام خداوند متعال
سلام علیکم
با احترام باید عرض کنم از این روش استقبال نمی کنم و باید به صراحت عرض کنم تعدادی از شرکت کنندگان می گفتند تقلب کردیم و من هم چون از این روش در این مسیر معتقد نیستم و متاسفانه قدرت حفظیاتم پایین است از رفتن به این ماموریت بزرگ و معنوی بی نسیب گشتم در حالیکه حاضرم برنامه ریزی های مرا در این ۱۵ سفری که رفتم با کسانیکه بالای ۵۰ سفر رفتند ارزیابی کنید .
برادران روحانی شما در قبال نرفتن حقیر مسئولید و من شکایتم را به خداوند و صاحب این سفر می کنم .
captcha