احسان به والدین؛ محور سریال «روزهای بیقراری»
کد خبر: 3495634
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

احسان به والدین؛ محور سریال «روزهای بیقراری»

گروه هنر: تهیه‌‌کننده سریال «روزهای بیقراری» خبر داد: این سریال که تصویربرداری آن از 16 اردیبهشت آغاز شد با محوریت آیه شریفه «وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً» جلوی دوربین رفت.

امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده سریال «روزهای بیقراری» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره سریال جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: روز پنجشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه همزمان با مبعث پیامبر اسلام، «روزهای بیقراری» در لوکیشنی واقع در خیابان دیباجی شمالی تهران با حضور بازیگرانی چون پژمان بازغی، الهام حمیدی و سارا صوفیانی کلید خورد.

وی افزود: این سریال از جمله آثار ملودرام و خانوادگی متفاوت تلویزیون محسوب می‌شود که برای پخش در فصل پائیز آماده خواهد شد. از نکات قابل توجه درباره این سریال می‌توان به حضور بازیگران اصلی کار به همراه تیم تولید قبل از آغاز تصویربرداری در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اشاره کرد که باعث خوشحالی مددجویان حاضر در این آسایشگاه شد.

شريفي ادامه داد: هميشه براي شروع کار توليد و براي اينکه کار به سلامتي به پايان برسد، از مراکز عام‌المنفعه بازديد مي‌کنم. اين بار نيز آسايشگاه خيريه کهريزک محمدشهر را انتخاب کرديم تا سرآغاز خوبي براي سريال «روزهاي بيقراري» باشد. در این راستا از این مرکز به همراه عوامل سریال بازدید به عمل آمد. در این بازدید؛ کاظم معصومی (کارگردان) و پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری و ابوالفضل پورعرب (بازیگران) سریال «روزهای بی‌قراری» حضور داشتند که ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آسایشگاه و صحبت با مددجویان، در پایان با امضاي خود بر لوح سفيد کهريزک، يادگاري خوبی از خود بر جاي گذاشتند. این سریال به سفارش حوزه سیمای استان‌ها تولید می‌شود.

captcha