نشست شورای گسترش فرهنگ قرآنی در خوزستان تشكیل می‌شود
کد خبر: 3496058
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

نشست شورای گسترش فرهنگ قرآنی در خوزستان تشكیل می‌شود

گروه‌ فعالیت‌های قرآنی: مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تشكیل نشست شورای گسترش فرهنگ قرآنی استان با حضور استاندار خبر داد.

همایون قنواتی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از خوزستان از تشكیل نشست شورای گسترش فرهنگ قرآنی استان خبر داد و گفت: این نشست با حضور دكتر عبدالحسن مقتدایی استاندار و دیگر اعضای این شورا در جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی استان تشكیل خواهد شد.

وی با بیان اینكه این برنامه اولین نشست این شورا در سال جاری خواهد بود، ابراز امیدواری كرد: ان‌شاالله تصمیمات خوبی در جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی استان در این نشست گرفته شود و بتوانیم این جلسات را به صورت مستمر برای بررسی، رسیدگی و حمایت از فعالیت‌های قرآنی استان تشكیل دهیم.

قنوانی اعلام كرد: این نشست ساعت 10:30 روز چهارشنبه 22 اردیبهشت‌‌ماه در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشكیل خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ بررسی روند برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در استان، برر سی روند برگزاری جشنواره ملی نقاشی و نقاشی‌خط آیات، اجرای طرح تلاوت ترتیل روزانه ماه مبارك رمضان و بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص حمایت از مؤسسات قرآنی موجود از موضوعات این نشست خواهد بود.

captcha