تلاوت رتبه نخست مسابقات روشندلان مورد تحسین رهبری واقع شد
کد خبر: 3499372
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

تلاوت رتبه نخست مسابقات روشندلان مورد تحسین رهبری واقع شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اجرای رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان در دیدار امروز، 29 اردیبهشت‌ماه متسابقان سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی با تحسین مقام معظم رهبری همراه بود.

عبدالغفور جوهرچی، حافظ نابینای کل قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دیدار امروزش با مقام معظم رهبری و در جمع متسابقان سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: خیلی خوشحال و خرسند بودم از اینکه باید مقابل مقام معظم رهبری به ارائه محفوظات بپردازم و آیاتی از سوره فاطر را قرائت کردم.
وی با اشاره به صحبت‌هایی که پس از اجرای برنامه میان او و رهبر معظم انقلاب رد و بدل شد، افزود: ایشان به من گفتند که تلاوتم را در حین مسابقات از تلویزیون شنیده‌اند و تلاوت امروزم را نیز مورد تحسین قرار دادند.
جوهرچی بیان کرد: سپس مقام معظم رهبری از من پرسیدند که از چند سالی نابینا شدم و من به ایشان توضیح دادم که من به صورت مادرزادی نابینا هستم و سپس پرسیدند که از کدام شهرستان هستم که توضیحاتی به ایشان دادم.
یادآور می‌شود، عبدالغفور جوهرچی از شهر تایباد خراسان رضوی، مقام اول نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام را کسب کرد و نمایندگانی از ترکیه و تونس حائز رتبه های دوم و سوم شدند.
captcha