رهبر معظم انقلاب به «رضوان درویش» چه گفت؟
کد خبر: 3499408
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

رهبر معظم انقلاب به «رضوان درویش» چه گفت؟

گروه بین‌الملل: «رضوان درویش»، مبتهل برجسته سوری، امروز پس از آنکه به حضور رهبر معظم انقلاب شرف‌یاب شد، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد‌ظل‌العالی) گفت‌و‌گویی کوتاه و صمیمی داشت.


رهبر معظم انقلاب به «رضوان درویش» چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در جریان دیدار مهمانان و شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که پیش از ظهر امروز، ۲۹ اردیبهشت در محل حسینیه امام خمینی(ره) انجام شد، رضوان درویش، مبتهل برجسته سوری به اجرای ابتهال پرداخت.
وی که پس از این اجرا به محضر رهبر انقلاب شرف‌یاب شد، با اشاره به حال و هوای این دیدار گفت: قبل از دیدار مرا به حضور رهبر ایران معرفی کردند، ایشان شناخت کاملی از من داشتند و اجرای قبلی‌ام در سال 92 را کامل به خاطر داشتند و این بیانگر حافظه قوی ایشان بود.
رضوان درویش گفت: رهبر معظم انقلاب ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و اجرای بنده گفتند این قصاید شما شبیه «اشعار ابوذیات» است و برای من جالب بود که ایشان تا این اندازه نسبت به سبک‌های شعری در حوزه ادبیات عرب اشراف دارند.

گفتنی است، رضوان درویش در اجرای خود در محضر رهبری ابتدا دعای معروف سید نقشبندی را که بیشتر در آستانه ماه مبارک رمضان قرائت می‌شود، خواند. وی سپس قصیده‌ای در وصف حافظان قرآن خواند و اجرای خود را با ابتهالی درباره شفاعت حضرت رسول اکرم(ص) برای امت مسلمان به پایان رساند.
captcha