پیشگیری از آفات شبکه‌های اجتماعی با حضور در مساجد
کد خبر: 3501890
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
آیت‌الله حسینی‌ مازندرانی تأکید کرد:

پیشگیری از آفات شبکه‌های اجتماعی با حضور در مساجد

کانون خبرنگاران نبأ: تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری تأکید کرد: حضور در مسجد سپر تأثیر فسادها و آسیب‌های اجتماعی است. بنابراین، در زمانی که دشمن با ماهواره‌ها، تلگرام‌ها، لاین‌ها و سایر فضا و شبکه‌های مجازی و اجتماعی، ایمان مردم را هدف گرفته‌اند، توسل به اهل‌ بیت(ع) و حضور در مساجد، ایمان و دین مردم را حفظ می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آیت‌الله سیدرضا حسینی مازندرانی، تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری، هشتم خردادماه در جلسه هفتگی درس اخلاق خود اظهار کرد: سن انسان همچون سرعت باد می‌رود و بازگشتی نیست. بنابراین، قدر ثانیه ثانیه عمرتان را بدانید.
وی با بیان اینکه فرصت روزهای پایانی ماه شعبان را با هدف آماده شدن برای ماه مبارک رمضان قدر بدانید، گفت: ماه مبارک رمضان تنها ماهی است که قرائت یک آیه از کلام‌الله مجید در آن مانند ختم تمام قرآن است و تنها ماهی است که در آن خوابیدن و نفس کشیدن نیز عبادت است.
این استاد درس اخلاق اضافه کرد: کسانی که می‌توانند روزه بگیرند قدر این ماه مبارک را بدانند و تشنگی و گرسنگی را بهانه نگرفتن روزه قرار ندهند.
وی عنوان کرد: یک عالم، برتر از هزار عابد است چراکه یک عالم یا یک روحانی، هزاران عابد را تربیت می‌کند. لذا، لازم است که احترام علما را بدانید که موجب سعادت دنیا و آخرت است.
آیت‌الله در پایان تأکید کرد: حضور در مسجد سپر تأثیر فسادها و آسیب‌های اجتماعی است. بنابراین، در زمانی که دشمن با ماهواره‌ها، تلگرام‌ها، لاین‌ها و سایر فضا و شبکه‌های مجازی و اجتماعی، ایمان مردم را هدف گرفته‌اند، توسل به اهل‌ بیت(ع) و حضور در مساجد، ایمان و دین مردم را حفظ می‌کند.
علیرضا برومند



















captcha