تصويب اوليه 10 طرح قرآنی در شورای تبلیغ و ترویج قرآن خوزستان
کد خبر: 3503242
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

تصويب اوليه 10 طرح قرآنی در شورای تبلیغ و ترویج قرآن خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تشكيل نشست شورای تبلیغ و ترویج قرآن با تشخیص شورای گسترش فرهنگ قرآنی استان گفت: تشكيل این نشست منجر به تصویب اولیه 10 طرح قرآنی در زمینه‌های مختلف شد که متعاقباً به شورای گسترش فرهنگ قرآن استان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار كرد: نشست شورای تبلیغ و ترویج قرآن با تشخیص شورای گسترش فرهنگ قرآنی استان روز گذشته 11 خردادماه تشکیل شد. هدف از اين نشست اين است كه بتوانیم طرح‌های مختلف قرآنی را بررسی و بخش‌هایی که متناسب با امکانات موجود قابل اجرا است برای تصمیم‌گیری نهایی به شورا ارائه کنیم.

وی اظهار كرد: این نشست با حضور اعضای شورا تشکیل شد و بحث‌های مفصلی صورت گرفت که منجر به تصویب اولیه 10 طرح قرآنی در زمینه‌های مختلف شد که متعاقباً به شورای گسترش فرهنگ قرآن استان ارائه می‌شود تا همه اعضا پیرامون تصویب نهایی طرح بحث و گفت‌وگو کنند.

بلك با بيان اينكه دستگاه‌های مختلف حاضر در اين جلسه قرآنی به ارائه طرح پرداختند، افزود: بخشی از برنامه‌ها از سوی صداوسیمای مرکز استان به ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان ارائه شد. دانشگاه، اداره اوقاف، آموزش و پرورش و اداره‌كل تبلیغات نیز طرح‌های خود را در اين شورا ارائه کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان همچنين گفت: يکی از محورهای نشست روز گذشته بررسی چشم‌انداز و طرح جامع قرآنی استان بود. با توجه به اینکه در شورای گسترش فرهنگ قرآن پیشنهاد شد، تبلیغات اسلامی استان طرح خود را ارائه کند، کلیات این طرح آماده شد که در اولين نشست شورا تقدیم خواهد شد.

captcha