دو اثر نفیس چاپخانه بین‌المللی قرآن در راه نمایشگاه قرآن مشهد
کد خبر: 3507691
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

دو اثر نفیس چاپخانه بین‌المللی قرآن در راه نمایشگاه قرآن مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رونمایی از دو اثر نفیس مرکز بین‌المللی قرآن کریم به زودی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، طی مراسمی رونمایی از دو اثر نفیس مرکز بین‌المللی قرآن کریم به زودی همزمان با مدت برپایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش، مرکز بین‌المللی قرآن کریم مشهد در تلاش است تا قرآن ملقب به «یعقوبی» با ویژگی‌هایی همچون قرآن نفیس یک رو، دو رنگ، با ترجمه آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع عظام تقلید و غلامعلی حداد عادل، عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی را به منظور استفاده عمومی در آستان قدس رضوی در نمایشگاه یازدهم رونمایی کند.
همچنین این مرکز، رونمایی از قرآن بازنشر بزرگ و ارزشمند «بایسنقر» را در لیست برنامه‌های نمایشگاهی خود دارد، این قرآن عظیم ابعادی به اندازه‎های ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر دارد.
در ادامه این گزارش آمده است، قرار است مشروح افزوده‌شدن هشت بخش جدید فعالیت‌های مرکز بین‌المللی قرآن کریم نیز طی مراسمی در محل این غرقه در سالن ابوسعید یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اعلام شود.
در همین راستا، یک قرآن تک برگی اهدا شده رهبر معظم انقلاب به موزه آستان قدس رضوی در قالب یک مجموعه تبلیغاتی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود که این قرآن پوستری ۷۰ سانتی است و کل قرآن با خط ریز به صورت دست‌نویس در آن کار شده است و به مراجعه‌کنندگان غرفه مؤسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن مشهد اعطا خواهد شد.
captcha