نسخه‌های شفا بخش رمضان در امام‌زاده صالح(ع)
کد خبر: 3508330
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

نسخه‌های شفا بخش رمضان در امام‌زاده صالح(ع)

گروه سلامت: مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران از اجرای طرح مشترک «نسخه‌های شفابخش رمضان» برای اولین بار پس از 50 سال در امام‌زاده صالح(ع) خبر داد‌.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی داوودیان، مدیر‌عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران از اجرای طرح مشترک «نسخه‌های شفابخش رمضان» برای اولین بار پس از 50 سال در امام زاده صالح(ع) خبر داد‌.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با تولیت آستان مقدس امامزاده صالح تجریش، روزه‌داران در روزهای منتهی به شب‌های پر بركت قدر‌، از روز پانزدهم رمضان مصادف با تولد حضرت امام حسن مجتبی‌(ع) تا روز بیست و یکم مصادف با شهادت امیرالمومنین (ع) از ساعت 18 تا 22 می‌توانند در صحن مبارک این امامزاده خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی این بنیاد را بدون محدوديت سن، مليت وجنسيت بصورت رایگان دریافت کنند.

 داوودیان افزود: در این طرح خدماتی همچون ارتوپدی، مغز و اعصاب، زنان، روان‌پزشکی، داخلی و عفونی، ژنتیک و ... ارائه می‌شود.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر از روزه‌دارانی که تحت پوشش بیمه‌هاي درماني هستند خواست، قبل از خروج از منزل، دفترچه‌های بیمه خود را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز به دارو یا خدمات تصویربرداری پزشکی بتوانند از آن استفاده کنند. 

داوودیان یاددآور شد: شهروندان برای کسب اطلاعات ببشتر می‌توانند با شماره تلفن 66591859 تماس بگیرند.

captcha