برگزاری محفل انس با قرآن ویژه خانواده‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد
کد خبر: 3508860
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه خانواده‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: همزمان با میلاد امام حسن(ع) محفل انس با قرآن کریم در قالب افتتاحیه چهاردهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

سیدمجتبی میرجلیلی، دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن ابراز کرد: مراسم افتتاحیه این چهاردهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همزمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) و در قالب محفل انس با قرآن انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: در این مراسم علی امینی، نوجوان نابغه قرآنی جهان اسلام به همراه پدر خود حضور دارد، پدر وی قرار است از روش‌های تربیتی فرزند قرآنی بگوید، همچنین اجرای این برنامه را مهدی صفری، مجری توانمند شبکه قرآن سیما بر عهده دارد.
میرجلیلی عنوان کرد: همچنین اجرای مسابقات و برنامه‌های قرآنی ویژه فرزندان، تواشیح، مولودی‌خوانی، قرعه کشی سفر خانوادگی کربلا و قرائت قرآن توسط حمیدشاکرنژاد و یا سعید طوسی، قاریان بین‌المللی قرآن که هنوز قطعی نشده است، صورت می‌گیرد.
دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: همچنین در این مراسم وحید مجتهدزاده، قاری برجسته قرآن که مدتی است به جهت بیماری دیگر فعالیت ندارد و قبلا امر داوری این مسابقات را بر عهده داشت نیز حضور دارد و از خدمات قرآنی این قاری و داور برجسته تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مراسم به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود، گفت: اعطای تسهیلات سفر به عتبات عالیات به یک خانواده پایان بخش این مراسم قرآنی و افتتاحیه جشنواره است. گفت: این مراسم سه‌شنبه، اول تیرماه ساعت ۲۱ در مسجد حضرت زهرا(س) کوی پردیس، واقع در بلوار صارمی، ‌صارمی ۱۲ برگزار خواهد شد.
میرجلیلی با بیان اینکه چنین برنامه‌هایی همیشه برای خانواده‌ها در رشته‌های قرائت، حفظ و ... انجام می‌گیرد، ادامه داد: ما در این جشنواره رشته‌های متنوعی را برای مخاطبان خود در نظر گفته‌ایم.
وی با بیان اینکه جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویژه خانواده دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اساتید، کارکنان و اعضاء هیئت علمی به همراه همسران و فرزندان آنان است، گفت: هر ساله این مسابقات در فصل تابستان ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود تا هم فرصتی برای پرکردن اوقات فراغت آن‌ها باشد و هم کارکنان با آسودگی بیشتر در این مسابقات قرآنی شرکت کنند.
captcha