تقویت فعالیت‌های جهادی‌ و انسا‌ن‌دوستانه جوانان شهر
کد خبر: 3511290
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
ابویی تاکید کرد:

تقویت فعالیت‌های جهادی‌ و انسا‌ن‌دوستانه جوانان شهر

گروه جامعه: مدیرعامل خانه شهریاران جوان با تاکید بر تقویت فعالیت‌های جهادی‌ و انسا‌ن‌دوستانه در ایجاد اوقات فراغتی سالم و اسلامی برای جوانان، گفت: تکامل و رشد شخصیت اسلامی و انسانی جوانان در گرو نهادینه کردن تفکر فرهنگی است.

محمد ابویی، مدیرعامل خانه شهریاران جوان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با تاکید بر اثرگذاری اوقات فراغت در روحیه و نشاط جوانان، به اولویت‌های جوانان در جامعه اشاره کرد و گفت: جوانان عامل تغییر و تحریک هستند، لذا برنامه‌های ما نیز با توجه به این روحیه در حوزه‌های گردشگری و تفریحات سالم، ارتباط با خداوند، سلامت اجتماعی، هویت و آموزش‌های کاربردی متمرکز شده است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه خانه شهریاران جوان در فصل تابستان و فراهم‎سازی اوقات فراغتی سالم و پرنشاط، گفت: تمرکز برنامه‎های ما بر توانمندسازی و غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان و تربیت نسلی با طراوت است. بر همین اساس اولین دوره توانمندسازی ویژه جوانان شهر تدارک دیده شده که بعد از امتحانات پایان سال، محور اصلی حرکت ما این برنامه است.
رشد تفکر فرهنگی و آشنایی جوانان با سبک زندگی اسلامی
مدیرعامل خانه شهریاران جوان از حضور 910 هزار پسر و 860 هزار نفر دختر جوان در شهر تهران خبر داد و گفت: مناسب‌سازی زمینه‌ها برای تعالی این جوانان، رشد تفکر فرهنگی و آشنایی آنها با سبک زندگی اسلامی از مهمترین اهداف خانه شهریاران جوان در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: خانه شهریاران جوان در تلاش است با ایجاد زیرساخت‌های مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت و رفع مشکلات احتمالی در حوزه ورزش و گردشگری، شرایطی را فراهم کند که جوانان کمتر به سمت و سوی آسیب‌های اجتماعی حرکت کنند.
تقویت فعالیت‌های جهادی‌ و انسا‌ن‌دوستانه
ابویی تصریح کرد: ‌تقویت فعالیت‌های جهادی‌، انسا‌ن‌دوستانه، تبلیغی و ترویجی موضوعی است که در تلاش هستیم آن را در میان جوانان نهادینه کنیم. از این‌ رو اوقات فراغتی سالم و اسلامی را برای آنها پیش‌بینی کرده‌ایم.
مدیرعامل خانه شهریاران جوان از برنامه‌ریزی برای ایجاد اوقات فراغت اسلامی برای جوانان خبر داد و گفت: ویژگی‌های تفریح اسلامی در راستای فرآیند تکامل و رشد شخصیت اسلامی و انسانی است. لذا سعی می‌کنیم تمامی برنامه‌ها نشاط‌آور، دارای فواید عقلی، جسمی، روحی و از بعد اجتماعی باشد. در این برنامه‌ها برای جوانان ورزش‌هایی از جمله سوارکاری، تیراندازی، شنا، کشتی و ... را پیش‌بینی کرده‌ایم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۰
0
0
نهادینه کردن تفکر فرهنگی به تکامل و رشد شخصیت اسلامی و انسانی جوانان کمک می‌کند
captcha