مشارکت 4000 دانش‌آموز کردستانی در طرح هجرت سه
کد خبر: 3511638
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

مشارکت 4000 دانش‌آموز کردستانی در طرح هجرت سه

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در تابستان جاری، 4 هزار و 250 دانش آموز استان در قالب برنامه‌های طرح هجرت سه، در بهسازی و زیباسازی مدارس مشارکت خواهند کرد.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: چهار هزار و 250 دانش آموز استان با شرکت در طرح هجرت سه، در برنامه‌های بهسازی و زیباسازی مدارس مشارکت می‌کنند که مجموع فعالیت آنها بیش از 40 هزار نفر روز خواهد بود.

وی تعداد عرصه‌های پیش‌بینی شده برای فعالیت دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح هجرت سه را 124 عرصه عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان علاوه بر شرکت در برنامه‌های فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت، در ایام پیش بینی شده برای فعالیت در قالب طرح هجرت، در بهسازی و زیباسازی مدارس مشارکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و سپاه بیت المقدس کردستان اجرایی می‌شود، عنوان کرد: به همین منظور از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز مدارس در صورت تخصیص، مبلغ پنج میلیارد ریال به همین منظور پیش بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموز نیز اشاره کرد و با تأکید بر اجرای این اردوها مطابق دستورالعمل وزارتی، خواستار پیش بینی جوانب کار و همراهی راویان و روحانیون همراه با دانش آموزان در این اردوهای فرهنگی شد. 

captcha