بهره‌مندی بیش از 22 هزار نفر از سفره‌های افطار در بقاع متبرکه سبزوار
کد خبر: 3513187
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

بهره‌مندی بیش از 22 هزار نفر از سفره‌های افطار در بقاع متبرکه سبزوار

گروه اجتماعی: مسئول اداره اوقاف شهرستان‌های سبزوار و خوشاب اظهار کرد: در طی ماه مبارک رمضان 22 هزار و سیصد و پنجاه نفر از سفره‌های ضیافت الهی در بقاع متبرکه این شهرستان بهره مند شدند.

حجت‌الاسلام حسین نیساری، مسئول اداره اوقاف شهرستان‌های سبزوار و خوشاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به برپایی 71 سفره‌ افطاری در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه سبزوار، گفت: بیش از 22 هزار و 350 نفر در این ایام از این سفره‌ها بهره مند شدند.
وی اظهار کرد: از جمله بقاع متبرکه‌ای که در شب‌های ماه مبارک رمضان، سفره افطاری در آن‌ها پهن بود، می‌توان به بقعه متبرکه امامزادگان خسروجرد، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده یحی بن زید(ع)، امامزاده حسن کوشک(ع)، آرامگاه ابو رفاعه اشاره کرد.
مسئول اداره اوقاف شهرستان‌های سبزوار و خوشاب اضافه کرد: بیشترین سفره افطاری پهن شده در این ایام، مربوط به امامزاده شعیب(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) می‌شود.
حجت‌الاسلام نیساری یادآور شد: در ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح ضیافت الهی، تعداد 550 سبد غذایی در مجموع به ارزش 330 میلیون ریال از محل موقوفات میرزااحمد، عبدالرحیم، آقابیک و کهن آب بین نيازمندان شهرستان سبزوار توزیع شده است.
captcha