برنامه قرآنی حنانه خلفی در مسکو
کد خبر: 3513243
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

برنامه قرآنی حنانه خلفی در مسکو

گروه بین‌الملل: حنانه خلفی که به مناسبت ماه رمضان در روسیه حضور یافته است، در مسجد جامع مسکو به قرائت قرآن پرداخت.

برنامه قرآنی حنانه خلفی در مسکو
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حنانه خلفی، حافظ 9 ساله قرآن ایرانی که به مناسبت ماه مبارک رمضان به روسیه سفر کرده است، دیروز، 14 تیرماه، در مسجد جامع مسکو به اجرای برنامه قرائت و حفظ قرآن پرداخت.
با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در مسکو با جامعه مفتیان روسیه، برنامه همخوانی «اسماء‌الحسنی» توسط علی خوشنود، قاری اعزامی از ایران همراه با اجرای برنامه‌های قرائت و حفظ حنانه خلفی، حافظ خردسال قرآن كریم از كشورمان، در مسجد جامع مسکو برگزار شد.
حنانه خلفی، همچنین به سؤالات حاضران درباره دامنه آموزش‌های دینی و قرآنی و همچنین جایگاه کتاب الهی در نظام آموزشی ایران پاسخ داد.
این حافظ خردسال که همراه پدرش به دعوت جامعه شیعیان روسیه برای اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی به این کشور دعوت شده است، در برخی مساجد جمهوری داغستان نیز میهمان نشست‌های محفل انس با قرآن بود که با اجرای برنامه‌های مختلف، توجه مسلمانان را به تسلط خود به حفظ  قرآن جلب كرد.
وی كه رتبه اول حفظ سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ایران را كسب كرده، از چهار سالگی حفظ قرآن را آغاز کرد و در حال حاضر صاحب اثر تلاوت ترتیل کل قرآن، است.
خلفی، صوت و تجوید قرآن کریم را نزد اساتید مختلفی همچون اخوان، بحرالعلوم و سبزعلی آموخته و به شیوه استاد منشاوی تلاوت می‌کند.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۷
1
0
شما در اوایل ماه رمضان در سایتتون نوشید ایشون ده سالشون دوباره سنشون آب رفت و شدن نه سال، بخدا بسه تو قرآن اینهمه دروغ دروغ، خسته نشدید ازینهمه دروغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۰:۴۱
1
0
ایکنا جان،خودتون تاریخ تولد واقعی شون رو گفتین که،پس چرا دوباره نوشتین 9 ساله. من که حافظ قرآنی که در عرض دو ماه سنش 2-3 سال تغییر کنه رو اصلا قبول ندارم. شما هم بهتره حفاظی که عامل به قرآن هستن رو تشویق کنین نه حفاظ کاسب، نه ترویج منکر میکنند.میدونین الان چند تا حافظ دیگه از ایشون یاد گرفتند و سنشونو کم میگن و در واقع به قول فردوسی پور صغر سنی دارن.
z.m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۸
1
0
از ایشون بهتر هم هست. اما یکسری سیاستهایی گویا هست که همش ایشون رو دعوت می کنند. و هر بار سنش رو کم می کنن و هی بال و پر میدهند. گویا در قرآن هم پارتی بازی و ... وجود داره.
نادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۴
1
0
اصلا چه اصراریه که اینقدر یکی رو بزرگ می کنید؟؟؟
هزار تا صفت نابغه و .. به دروغ بهشون می چسبونین
captcha