آموزش آموزه‌های دینی در مهدکودک‌ها از اهداف بهزیستی اسدآباد است
کد خبر: 3515445
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

آموزش آموزه‌های دینی در مهدکودک‌ها از اهداف بهزیستی اسدآباد است

گروه اجتماعی: مدیر اداره بهزیستی اسدآباد یکی از اهداف بهزیستی را بحث آموزش فرهنگ و آموزه‌های دینی و نیز جامعه‌پذیری کودکان در مهدکودک‌ها عنوان کرد و گفت: سعی برآن است تا در برنامه‌های بلندمدت کودکان را با برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی آشنا کرده و جامعه‌پذیری آنها را ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اکبر احمدی‌منش، مدیر اداره بهزیستی اسدآباد شنبه، 26 تیرماه درحاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای توانمندی معلولان به مناسبت هفته بهزیستی در اسدآباد، اظهار کرد: این نمایشگاه شامل نقاشی، سفال و صنایع‌دستی مددجویان معلولیت ذهنی تحت پوشش بهزیستی اسدآباد است که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار ١۶ نفراز هنرمندان مددجو در معرض نمایش قرار گرفته است، افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی به معلولان آموزش می‌دهد که معلولیت محرومیت نیست، برنامه‌های آموزشی و نقاشی نیز در این محل برای کودکان مهدکودک در حال برگزاری است، در این برنامه کودکان با موضوع معلولیت به فعالیت نقاشی مشغول هستند.
احمدی‌منش یکی از اهداف بهزیستی را بحث آموزش فرهنگ و آموزه‌های دینی و نیز جامعه‌پذیری کودکان در مهدکودک عنوان کرد و گفت: سعی برآن است تا در برنامه‌های بلندمدت کودکان را با برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در مهدکودک‌ها آشنا کرده و جامعه‌پذیری آنها را ارتقاء دهیم.
مدیر اداره بهزیستی اسدآباد در ادامه تعداد مددجویان بهزیستی اسدآباد را ١۴٨٨ نفر اعلام و عنوان کرد: در نمایشگاه دستاوردهای توانمندی معلولان با هدف توانمندسازی معلولان هنرهای ١۶ نفر از مددجویان معلولیت ذهنی شامل خیاطی، نقاشی روی سفال، نقاشی روی بوم، معرق، فرش، لیف‌بافی و کیف دوزی در این نمایشگاه در مدرسه ١۵ خرداد در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.
وی اضافه کرد: ۶ نفر از معرق‌کاران معلول بهزیستی شهرستان با صنایع‌دستی معرق خود مقام اول کشوری را دارا هستند؛ از ابتدای سال تا کنون ٣١ مورد تسهیلات اشتغالزایی در مجموع به مبلغ ٨۴٠ میلیون تومان به افراد مددجوی بهزیستی اسدآباد پرداخت شده است، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در بازاریابی برای دستاوردهای افراد مددجوی بهزیستی نیز برخوردار خواهد بود.
captcha