برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج مهندسین کشاورزی
کد خبر: 3517857
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل/ حیدری خبر داد:

برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج مهندسین کشاورزی

گروه اقتصاد: مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی از برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به مدت یک هفته خبر داد.

محمد حیدری‌شلمانی، مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این نمایشگاه مربوط به تولیدات مکتوب و مجازی مرتبط با اقتصاد مقاومتی این نهاد است که زیر نظر سازمان بسیج مستضعفین اداره می‌شود.
وی ادامه داد: تمام تولیدات این نهاد در راستای اقتصاد مقاومتی بوده و بخش اصلی آن به آموزش تولید محصولات اقتصادی در راستای اقتصادی مقاومتی مربوط است و بخش مهمی از آن، طرح بسیج همگام با کشاورزی در سطح روستا را تبلیغ و ترویج می‌کند.
مدیر آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، نهادی هم‌عرض با سازمان بسیج سازندگی و زیر نظر سازمان بسیج مستضعفین است.
حیدری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز و با حضور سردار غلامی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد و تا یک هفته ادامه دارد.
وی در پایان گفت: این نمایشگاه در محل سازمان بسیج اقشار و مستضعفین واقع در تقاطع نیایش و سئول، ساختمان جهاد اقتصادی، طبقه دوم دایر شده است.
captcha