دور پنجم مسابقه «اسرا» پایان یافت + فیلم
کد خبر: 3520229
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
با معرفی برترین مقلدان استاد مصطفی اسماعیل؛

دور پنجم مسابقه «اسرا» پایان یافت + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نهایی دور پنجم مسابقه تلویزیونی اسرا شب گذشته در بخش تقلید از استاد مصطفی اسماعیل از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله نهایی بخش تلاوت تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل در پنجمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسرا»، شب گذشته، چهاردهم مردادماه با اجرای مهدی صفری از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن رفت. مراحل قبلی این مسابقه به صورت تلفنی برگزار شد.

تلاوت نفر اول بالای 16 سال

در بخش تقلید از استاد مصطفی اسماعیل، بهروز یاریگل و علی‌اکبر ملکشاهی، داوری داشتند. سه نفر در مقطع بالای 16 سال و 5 نفر در مقطع زیر 16 سال به صورت زنده در استودیوی شبکه قرآن سیما اجرا کردند.

اهدای جوایز

که در پایان نفرات اول تا سوم بالای 16 سال به ترتیب امین عبدی 27 ساله از کرمانشاه با امتیاز 91.5، محمدجواد نصیری آرانی 20 ساله از آران و بیدگل با امتیاز 85.5 و سیدپارسا انگشتان با امتیاز 76 معرفی شدند. همچنین در مقطع زیر 16 سال به ترتیب نفرات اول تا پنجم عرفان جاویدی 14 ساله از تبریز با امتیاز 91، علیرضا سلیمی از قم با امتیاز 90.75، محمدحسین بنای وطن با امتیاز 87.5، مهدی عسگری با امتیاز 86 و دانیال جعفری با امتیاز 82 انتخاب شدند.

دریافت تلاوت عرفان جاویدی
یادآور می‌شود، مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا با حضور ۴۰ برگزیده نیمه نهایی از تاریخ ۹ تا ۱۴ مردادماه به همت شبکه قرآن و معارف اسلامی اجرا و پخش شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهران رسولپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۸
0
0
تلاوت مهدی رسولپور و سهیل موسوی عالی بود
captcha