«بکایی» و «غلامرضازاده» برترین دعاخوان‌ها را انتخاب کردند + فیلم
کد خبر: 3520054
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
شب گذشته در «اِسراء»؛

«بکایی» و «غلامرضازاده» برترین دعاخوان‌ها را انتخاب کردند + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نهایی دور پنجم مسابقه تلویزیونی اسرا شب گذشته در بخش دعاخوانی با داوری علیرضا بکایی و محمدرضا غلامرضازاده از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

علیرضا بکایی و غلامرضا رضازاده

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله نهایی بخش دعاخوانی در پنجمین دور مسابقه تلویزیونی «اسرا»، شب گذشته، سیزدهم مردادماه با اجرای مهدی صفری از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن رفت. مراحل قبلی این مسابقه به صورت تلفنی برگزار شد.

در بخش دعاخوانی، علیرضا بکایی و محمدرضا غلامرضازاده از دعاخوان‌ها و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به داوری پرداختند. فرازی از دعای ندبه از عبارت «هل الیک یابن احمد سبیلا ...» تا «...الحمد... رب العالمین» برای شش نفر راه یافته به مرحله پایانی انتخاب شده بود که به صورت زنده در استودیوی شبکه قرآن سیما اجرا کردند.

دریافت فیلم اهدای جوایز

که در پایان نفرات اول تا ششم به ترتیب مجید فرامرزی با امتیاز 91، 38 ساله از شهرستان اراک، علی‌اکبر طبسی با امتیاز 87، 42 ساله از سبزوار،  محمدتقی هراتیان با امتیاز 86، 32 ساله از دامغان، امیرحسن ابراهیمی با امتیاز 83، 17 ساله از فومن، مجید یعقوبی با امتیاز 79، 26 ساله از اصفهان و کلام الله بیگ‌زاده با امتیاز 76، 38 ساله از اردبیل معرفی شدند.

علیرضا بکایی

جزییات پخش زنده مرحله پایانی این مسابقه به این شرح است:

روز پنج‌شنبه ۱۴مرداد، رشته قرائت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل داوران: سیدمحسن موسوی‌بلده و علی‌اکبر ملکشاهی

همچنین فرازهای مسابقه مرحله نهایی در ذیل اعلام شده است:

رشته قرائت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل: سوره مبارکه «ق آیات ۳۹»

یادآور می‌شود، مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا با حضور ۴۰ برگزیده نیمه نهایی از تاریخ ۹ تا ۱۴ مردادماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه قرآن و معارف اسلامی پخش می‌شود.


ارائه نکات آموزشی توسط بکایی و غلامرضازاده

دریافت

فیلم دعاخوانی مجید فرامرزی، نفر اول

دریافت



captcha