فراخوان جشنواره ادبی «قرآن و عترت» منتشر شد
کد خبر: 3523013
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

فراخوان جشنواره ادبی «قرآن و عترت» منتشر شد

گروه اجتماعی: فراخوان جشنواره ادبی «قرآن و عترت» در دو بخش شعر کلاسیک و داستان کوتاه به زبان‌های ترکی و فارسی از 24 مردادماه سال جاری در سطح استان آذربایجان غربی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، مفاهیم قرآنی و فرهنگ اهل بیت(ع) در قالب سبک زندگی ایرانی و اسلامی، خانواده، نشاط سالم، امید در زندگی و توکل به خداوند رحمان، جوانان ، ایمان ، علم و تفکر ، جهاد و عدالت موضوهایی هستند که با هدف نشر و توسعه فرهنگ اسلامی و زندگی سالم در این جشنواره ارائه شده اند.

ارسال حداکثر سه عنوان اثر ادبی در هر یک از بخشهای جشنواره ، مجاز بودن شرکت همزمان در بخشهای شعر و داستان و ارائه آثار به صورت تایپ شده در قالب لوح فشرده از شرایط ویژه جشنواره ادبی قرآن و عترت برای داوطلبان حضور در این رویداد فرهنگی و هنری است  و هنرمندان می توانند آثار خود را تا 25 مهر ماه سال جاری به دبیر خانه این جشنواره به نشانی اورمیه ،خیابان شهید  امینی ، حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ارسال کنند.

جشنواره ادبی « قرآن و عترت » با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سطح استان آذربایجان غربی اجرا و نفرات برتر آن همزمان با هفته قرآن و عترت در آبان ماه سال جاری طی مراسمی ویژه معرفی می شوند.

captcha