ارسال روزانه 7 هزار پیام ضداسلامی در توئیتر
کد خبر: 3523976
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

ارسال روزانه 7 هزار پیام ضداسلامی در توئیتر

گروه بین‌الملل: مرکز تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی از ارسال روزانه 7 هزار پیام ضد اسلامی در شبکه اجتماعی توئیتر خبر داد.

ارسال روزانه 7 هزار پیام ضداسلامی در توئیتر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «دیلی صباح»، این مرکز که وابسته به اندیشکده «دیموس» در لندن است، در گزارشی اعلام کرد: روزانه به‌طور میانگین حدود 7 هزار پیام ضداسلامی در توئیتر ارسال می‌شود که این میزان در واکنش به وقایعی مثل حملات تروریستی به‌طور قابل توجهی بالاتر می‌رود.
در این گزارش که روز پنج‌شنبه، 28 مرداد منتشر شد، آمده است: میزان فعالیت ضد اسلامی در توئیتر در هر ماه تغییر می‌کند و این آمار در ماه ژوئیه بیشترین میزان بود.
بنا بر این گزارش، حدود 22 هزار و 200 پیام ضد اسلامی بعد از حمله تروریستی نیس فرانسه در چهاردهم ژوئیه (24 تیر ماه) در توئیتر ارسال شد که بیشترین رقم طی این ماه بود.
10 هزار و 106 پیام ضد اسلامی نیز بعد از کودتای 15 ژوئیه ترکیه در این شبکه اجتماعی ارسال شد.
بنابه گزارش دیموس تعداد پیام‌های ضد اسلامی در توئیتر از آوریل 2016 تاکنون هر ماه در حال افزایش بوده است.
توئیتر یک شبکه اجتماعی و سرویس ارائه دهنده میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۴۰ حرف، پیام متنی را که توئیت نامیده می‌شود، ارسال کنند.
توئیتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ دارای ۵۰۰ میلیون کاربر بوده است که ۳۴۰ میلیون توئیت در روز می‌فرستند و بیش از 1 میلیارد و ششصد میلیون جست‌وجو در آن انجام می‌شود.
captcha