سعید طوسی در محفل قرآنی عراق
کد خبر: 3524674
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

سعید طوسی در محفل قرآنی عراق

گروه بین‌الملل: مؤسسه فرهنگی علوم قرآن «زهو القرآن» در استان «میسان» واقع در جنوب شرق عراق، نخستین محفل قرآنی سالانه خود را با حضور سعید طوسی، قاری بین‌المللی کشورمان برگزار کرد.

سعید طوسی میزبان محفل قرآن استان میسان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی «قاف»، نخستین محفل قرآنی سالانه مؤسسه فرهنگی علوم قرآن «زهو القرآن» استان میسان عراق با همکاری بخش ارشادی ـ‌ عقیدتی نیروهای بسیج مردمی عراق و با شعار «وفاداری به خون شهدای عراق به ویژه شهدای بسیج مردمی» برگزار شد.
بنابر این گزارش، سعید طوسی، قاری بین‌المللی کشورمان، اسامه کربلایی، قاری و مؤذن حرم مطهر حسینی، عمار الکنانی، از مداحان و خادمان قرآن و اهل بیت(ع) عراق و عبدالله باسم از قاریان نونهال استان میسان در این محفل حضور داشتند.
شماری از نمایندگان انجمن‌ها و مؤسسات قرآنی استان میسان، هیئتی از مجمع قرآنی استان «ذی قار»(جنوب عراق) و  ابوسیف، از قاریان برجسته پایتخت عراق نیز از دیگر حاضران در این مجلس بودند.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی علوم قرآن «زهو القرآن» یکی از مؤسسات وابسته به مجمع قرآنی استان میسان است که به‌ تازگی با هدف حمایت از فعالیت‌های قرآنی استان تأسیس شده است.
علی ماضی که یکی از ستون‌های فعالیت‌ قرآنی در استان میسان به شمار می‌رود، مدیریت این مؤسسه را بر عهده دارد.
captcha