5 رتبه برتر، دستاورد بانوان قزوینی از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3532363
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

5 رتبه برتر، دستاورد بانوان قزوینی از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: بانوان قزوینی در دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)، توانستند 5 رتبه برتر را از آن خود کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان شب گذشته با معرفی نفرات برتر پایان یافت که بانوان قزوینی موفق به کسب 5 مقام برتر در این مسابقات شدند.
در این دوره از مسابقات، در مقطع سنی بالای ۱۶ سال، طاهره عبدالهی در رشته ترتیل حائز مقام دوم شد و در مقطع سنی زیر ۱۶ سال، معصومه حمیدی در رشته‌های قرائت و حفظ ۱۰ جزء مقام اول، مهتاب افتخاری در رشته حفظ 5 جزء مقام دوم و زهرا رجبی شاد در رشته حفظ دو جزء مقام اول را بدست آوردند.
بر این اساس، این مسابقات با حضور پنج هزار و ۲۰۰ نفر از بانوان سراسر کشور و طی یک هفته برگزار شد که استان قزوین پنجمین استان از حیث تعداد افراد شرکت‌کننده در مسابقات بود.
یادآور می‌شود، بخش بانوان دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در هفت رشته حفظ کل و حفظ در اجزاء ۲۰، ۱۰، ۵ و ۲ قرآن، همچنین قرائت و ترتیل‌خوانی در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

captcha