ترویج قرآن در نظام سلامت سرمایه‌گذاری برای آینده اسلام و انقلاب است/ لزوم جاری شدن روح قرآن در زندگی سیاسی
کد خبر: 3533647
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
هاشمی:

ترویج قرآن در نظام سلامت سرمایه‌گذاری برای آینده اسلام و انقلاب است/ لزوم جاری شدن روح قرآن در زندگی سیاسی

گروه سلامت: وزیر بهداشت در افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ترویج قرآن در نظام سلامت را سرمایه آینده اسلام و انقلاب خواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت که امشب 6 مهرماه در مشهد مقدس برگزار شد اظهار کرد: آزرو می‌کنیم قرآن کریم در زندگی روزمره همه ما به ویژه در زندگی سیاست‌مداران و مدیران کشور جاری و ساری شود.

وی افزود: درست که به حفظ و تلاوت قرآن اهتمام داریم اما آنچه که مهم است ظهور نسج قرآن در زندگی سیاسی کشور است که این امر آزروی امام و شهدای انقلاب و دفاع مقدس بود.

وزیر بهداشت تأکید کرد: افتخار می‌کنیم که در حوزه سلامت وزارت بهداشت چهره‌های نورانی دارد که قلب و ذهنشان با قرآن کریم عجین بوده و در صحنه‌های بین‌المللی نیز درخشیده‌اند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به گزارش اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص وضعیت فرهنگی دانشگا‌ها عنوان کرد: خوشبختانه دانشگاه‌های علوم پزشکی در این گزارش سرآمد هستنند از این بابت باید از مدیران فرهنگی دانشگاه تقدیر کرد.

وی یادآور شد: در برنامه 5 ساله وزارت بهداشت اگر بتوانیم قرآن و فرهنگ آن را ترویج کنیم کار بسیار بزرگی برای فرهنگ و سلامت کشور انجام داده‌ایم.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: ترویج قرآن در نظام سلامت، سرمایه‌گذاری است برای اسلام، انقلاب و مردم است؛ لذا باید به این حوزه توجه ویژه‌ای کرد.

وزیر بهداشت همچنین در پایان از محمدرضا شجریان به عنوان هنرمند پرآوازه کشور یادی کرد و افزود: ایشان و پدرشان فعالیت‌های هنری خود را با قرآن شروع کردند و در حال حاضر به دلیل بیماری نیازمند دعای خیر مردم هستند. امیدواریم رحمت خداوند شامل حال او شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۷
0
0
نشانه اهمیت و جایگاه والای که قرآن در نظام سلامت دارد
captcha