آزمون قرآنی؛ پیش نیاز رقابت انتخاباتی در اندونزی
کد خبر: 3534034
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

آزمون قرآنی؛ پیش نیاز رقابت انتخاباتی در اندونزی

گروه بین‌الملل: کاندیداهای انتخابات استان «آچه» اندونزی در سال 2017، در آزمون قرآن کریم به عنوان پیش نیاز شرکت در انتخابات با یکدیگر رقابت کردند.

آزمون قرآنی؛ پیش نیاز رقابت در انتخابات اندونزی
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «جاکارتا پست»، شش تن از کاندیداهای انتخابات فرمانداران استان آچه در سال 2017 دیروز، هفتم مهرماه، در آزمون قرآن کریم به عنوان یکی از پیش نیازهای رقابت در انتخابات، شرکت کردند.
رضوان هادی، رئیس کمیسیون انتخابات مستقل آچه گفت: آزمون قرآن کریم یکی از پیش نیازهایی است که کاندیداها برای شرکت در انتخابات باید در آن شرکت کنند.
وی گفت: این آزمون برای تمامی کسانی که امیدوارند در تشکیلات استانی آچه پُستی داشته باشند، اجباری است.
هادی افزود: علاوه بر فرمانداران، 20 عضو هیئت دولت و شهرداران نیز در آزمون قرآنی انتخابات استان آچه در سال آینده شرکت خواهند کرد.
هادی هدف از برگزاری این آزمون را ارزیابی توانمندی دولتمردان در خواندن آیات قرآن و تقویت توانمندی آنان در اجرای ارزش‌های قرآنی عنوان کرد. 
وی یادآور شد: آزمون تنها مختص استان آچه است و کسی که نتواند آن را بگذراند، فاقد صلاحیت شرکت در رقابت‌های انتخاباتی خواهد بود.
آچه یکی از استان‌های کشور اندونزی است که در نوک بخش شمالی جزیره سوماترا واقع شده‌است. این استان توسط قوانین اسلامی اداره می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ريزبين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۳
0
0
و احتمالا همان استاني است كه در ان شيعيان مورد آزار و قتل قرار مي گيرند
captcha