زائران به دستورالعمل‌های رادیو اربعین توجه کنند/ توضیح درباره سرنوشت سفر به سامرا
کد خبر: 3544309
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
بهرام قاسمی در غرفه ایکنا:

زائران به دستورالعمل‌های رادیو اربعین توجه کنند/ توضیح درباره سرنوشت سفر به سامرا

گروه سیاسی: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به در ‌پیش بودن راهپیمایی عظیم اربعین اظهار کرد: زائران به توصیه‌ها و دستورالعمل‌هایی که از رادیو اربعین اعلام می‌شود، توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، صبح امروز، سه‌شنبه، ‌18 آبان‌ماه در اولین دقایق بازگشایی نمایشگاه مطبوعات در غرفه این خبرگزاری حضور یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در جریان این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به در پیش رو بودن راهپیمایی عظیم اربعین و حضور زائران ایرانی در عتبات عالیات گفت: وضعیت منطقه وضعیت پیچیده‌ای است و وضعیت عراق نیز دستخوش تحولات زیادی شده است.

وی افزود: وزارت امور خارجه توصیه‌های خود را روز گذشته با صدور بیانیه‌ای به زائران اعلام کرده است، با این حال مسئولیت کلی و نهایی مراسم اربعین با ستادی است که در کشور متشکل از ارگان‌های متعدد و مختلف تشکیل شده و همه امور را از مبدأ تا مبدأ زیر نظر دارد.

زائران به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های رادیو اربعین توجه کنند

قاسمی گفت: این ستاد از حرکت زائران از ایران تا بازگشت به ایران تمهیدات لازم را در همه ابعاد اندیشیده است؛ وزارت امور خارجه نیز به عنوان عضو فعال در این ستاد به صورت جدی حضور داشته است.

وی اظهار کرد: زائران به توصیه‌ها و دستورالعمل‌هایی که از طریق رادیو اربعین اعلام می‌شود توجه کنند تا مراسم با حفظ نظم و آرامش و در شرایط بهتری برگزار شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در سامرا و کشته و زخمی شدن تعدادی از زائران ایرانی گفت: باید منتظر شرایط سامرا برای زیارت زائران ایرانی در روزهای آینده باشیم.

captcha