ترویج اسلام اهل بیت(ع) مهم‌ترین رسالت خبرگزاری قرآن است
کد خبر: 3544652
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
معاون فرهنگی قوه قضائیه در غرفه ایکنا:

ترویج اسلام اهل بیت(ع) مهم‌ترین رسالت خبرگزاری قرآن است

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی صبح امروز چهارشنبه، ضمن بازدید از نمایشگاه مطبوعات در غرفه ایکنا حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، صبح امروز چهارشنبه 19 آبان 95 از بخش‌های مختلف بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.
وی با حضور در غرفه ایکنا، در پاسخ به پرسشی درباره مهم‌ترین رسالت خبرگزاری قرآنی اظهار کرد: نشر معارف و فرهنگ قرآن و ترویج آن در میان مؤمنین و حتی غیرمؤمنین، مهم‌ترین رسالتی است که بر دوش شماست.

نتالربقبلقق
صادقی ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری، ندای اسلام اهل بیت(ع) را که برخاسته از متن قرآن را در همه دنیا سر داده‌اند، این رسالت بر دوش امثال شماست که در مصادیق و جزئیات، آن را معرفی کنید.
معاون فرهنگی قوه قضائیه درباره جایگاه اخلاق در فعالیت رسانه‌ای هم گفت: اخلاق باید در فعالیت رسانه‌ای در صدر بنشیند اما متأسفانه فعلا چنین نیست
بنابراین گزارش، بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات تا روز ۲۱ آبان‌ماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ برای بازدید علاقه‌مندان برپاست و غرفه ایکنا در شبستان مصلی، شماره ۳۰۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.

مطالب مرتبط
captcha