مسئله این روزهای رادیو قرآن و قاری بین‌المللی
کد خبر: 3551674
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

مسئله این روزهای رادیو قرآن و قاری بین‌المللی

گروه فعالیت‌های قرآنی: انتشار خبر انتصاب احمد ابوالقاسمی به عنوان سرپرست گروهی در رادیو قرآن واکنش دوستان و فعالان قرآنی را برانگیخت و با وجود منتشر شدن اخباری از انصراف وی از این سمت، همچنان شاهد سکوت رادیو قرآن هستیم.

مسئله این روزهای رادیو قرآن و قاری بین‌المللی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این روزها خبرهای متعددی حول پذیرش یا عدم پذیرش مدیریت گروه آموزش رادیو قرآن توسط یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان به گوش می‌رسید. خبرهایی که تا روز گذشته بیشتر براساس شنیده‌ها نقل می‌شد، اما امروز 16 آذرماه و به یکباره بر روی خروجی رسانه‌های رسمی کشور قرار گرفت.
هرچند رسانه‌های رسمی کشور روایت‌هایی از عدم پذیرش این سمت توسط احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان منتشر کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد، حکم صادر شده از سوی رئیس رادیو قرآن به قوت خود باقی بوده! چرا که هنوز خبر این انتصاب در کانال تلگرامی و سایت رادیو قرآن قرار دارد.
در این ماجرا تنها شاهد صحبت‌های شفاهی یک طرف بوده‌ایم و نامه‌ای کتبی در میان نیست؛ چرا که تا این لحظه انتصاب وی پس گرفته نشده است.
در تماس‌های مکرر با مدیر رادیو قرآن در این زمینه با پاسخی مواجه نشدیم. امیدواریم این رسانه که مدتی است در را به روی خبرنگاران رسانه‌ها بسته است، پاسخی را ارائه کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۲
0
0
درود و سلام مایه مباهات است که شخصی چون استاد ابوالقاسمی هدایت این رادیوی اسلامی را برعهده گرفته تبریک
captcha