برپایی نخستین جلسه تخصصی صوت و لحن قرآن در مدرسه ثامن‌الحجج(ع) مشهد
کد خبر: 3551907
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

برپایی نخستین جلسه تخصصی صوت و لحن قرآن در مدرسه ثامن‌الحجج(ع) مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسات هفتگی آموزش تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن کریم در مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم حضرت ثامن‌الحجج(ع) مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، جلسات هفتگی آموزش تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن در مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن حضرت ثامن‌الحجج(ع) مشهد مقدس آغاز به‌کار کرد.
بنابر این گزارش در این جلسات که تا پایان سال به صورت هفتگی روزهای یکشنبه برگزار خواهد شد، حسین آمنا، از اساتید با تجربه و خلاق قرآن کریم کشور به تدریس اصول تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن در جمع قرآن‌آموزان مدرسه و جمعی از فعالان قرآنی شهرستان چناران خواهد پرداخت.
برپایی نخستین جلسه تخصصی صوت و لحن قرآن در مدرسه ثامن‌الحجج مشهد
حسین آمنا با تجربه 31 ساله تدریس قرآن دارای سبکی نوین در رشته تدریس است و در چندین استان کشور و همچنین کشورهای دیگر  (نظیر قرقیزستان و ...) نیز کارگاه‌های تخصصی و کرسی آموزش علوم و فنون قرائت برپا کرده است.
مروج کاشانی، مسئول مدرسه ثامن‌الحجج(ع) ضمن بیان استقبال شدید قرآن آموزان از این جلسه افزود: ویژگی این خادم قرآن بیان نکات کلیدی و سنگین آموزشی به زبان روان و آسان همراه با چاشنی طنز است که از مبتدی تا سطوح بالا توانایی درک آن را دارند.
وی بیان کرد: در پایان این جلسه به منظور سپاس از زحمات وی به عنوان استاد این مدرسه در سال گذشته و امسال، لوح یادمان افتتاح اولین مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم در نیمه شمالی کشور اهدا شد.
برپایی نخستین جلسه تخصصی صوت و لحن قرآن در مدرسه ثامن‌الحجج مشهد
یادآور می‌شود، مدرسه حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم حضرت ثامن‌الحجج(ع) مشهد با تلاش‌ها و پیگیری‌های مروج کاشانی(از حافظان قرآن مدارس تخصصی بیت‌الاحزان) تابستان سال گذشته افتتاح شد و تاکنون موفق به تربیت 20 حافظ کل قرآن کریم شده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۶
0
0
احسنت.خدا خیرتون بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۵
0
0
برپایی این جلسه خیلی خوب و ارزنده است و برای ارتقا علاقمندان خیلی مهم است
captcha