فردا؛ تشریح روند برپایی چهارمین مسابقات «سراج»
کد خبر: 3556189
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

فردا؛ تشریح روند برپایی چهارمین مسابقات «سراج»

گروه مسابقات: روند برپایی چهارمین دوره مسابقات قرآن «سراج» فردا، پنجم دی‌ماه تشریح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی جلسه‌ای فردا، پنچم دی‌ماه جزئیات و روند برپایی چهارمین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران با عنوان «سراج» تشریح می‌شود.
در این جلسه که با حضور علی‌اکبر توپچی، دبیر برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراج و رئیس فرهنگ‌سرای قرآن در سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری برپا خواهد شد به تبیین فرآیند اجرایی این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.
لازم بذکر است، این مسابقات در رشته‌ قرائت تحقیق در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال با محتوای سوره‌های انبیاء و مؤمنون و در رده سنی بالای ۱۸ سال براساس سوره‌های هود، یوسف و رعد و در رشته قرائت ترتیل نیز در سه مقطع در دو سطح مبتدی و پیشرفته در گروه‌های سنی زیر ۱۲ سال براساس سوره حجر، ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح مبتدی براساس سوره مؤمنون و در سطح پیشرفته، براساس سوره‌های عنکبوت، روم و لقمان و در گروه سنی بالای ۱۸ سال در سطح مبتدی سوره نساء و انعام و در سطح پیشرفته در ۱۰ جزء دوم قرآن برپا می‌شود.
همچنین این مسابقات در رشته حفظ در گروه سنی در رده سنی چهار تا شش سال براساس ۲۲ سوره آخر قرآن از سوره ضحی تا ناس، اول تا سوم ابتدایی براساس ۲۸ سروه آخر قرآن از سوره‌های اعلی تا ناس برگزار می‌شود.
captcha