ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن در گرو تغییر اساسنامه
کد خبر: 3557910
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
معاون دانشگاه علوم و معارف قرآن عنوان کرد:

ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن در گرو تغییر اساسنامه

گروه دانشگاه: سیدمحمد نقیب با بیان این‌که جذب هیئت علمی در دانشگاه علوم و معارف قرآن، هیچ تفاوتی با سایر دانشگاه‌‎ها وجود ندارد، گفت: اکنون در مرحله ارتقای اساسنامه از دانشکده به دانشگاه هستیم و تا این ارتقای اساسنامه انجام نشود، بعضی امور هیئت علمی حل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با هدف ایجاد همدلی میان دانشجویان و مسئولان دانشکده‌های علوم قرآنی و همچنین آشنایی بیشتر با واقعیت‌ها و مشکلات یکدیگر و نیز تقویت فضای همکاری بین دانشکده و دانشجویان در حوزه‌های مختلف امور صنفی هفته گذشته برگزار شد. به بهانه این رویداد و به دنبال دغدغه‌هایی صنفی که از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه مطرح می‌شود به سراغ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن رفتیم و پرسش‌هایی را در این خصوص با وی مطرح کردیم که با پاسخ‌های صریح حجت‌الاسلام نقیب روبرو شدیم. در ادامه مشروح این گفت‌وگو را بخوانید:

فرایند جذب دانشگاه علوم و معارف همانند سایر دانشگاه‌‎ها
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان این‌که به لحاظ جذب هیئت علمی در دانشگاه علوم و معارف قرآن، هیچ تفاوتی با سایر دانشگاه‌‎ها وجود ندارد، اظهار کرد: در واقع همان روندی که سایر دانشگاه‌ها طی می‌کنند در این دانشگاه نیز وجود دارد. فراخوان داده می‌شود و شخص در فراخوان شرکت می‌کند، سپس دعوت به مصاحبه می‌شود و پس از قبولی در مصاحبه، پرونده‌اش در وزارت علوم و تحقیقات بررسی می‌شود و آنجا هیئت نظارت جذب وجود دارد و پس از بررسی‌های لازم، به ما اجازه جذب می‌دهند و جذب هیئت علمی صورت می‌گیرد. درست است که به لحاظ ساختاری زیرمجموعه سازمان اوقاف است اما به لحاظ آموزشی، ضوابط وزارت علوم بر این دانشکده حاکم است و جذب هیئت علمی مثل همه دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

ارتقای اعضای هیئت علمی منوط به ارتقای اساس‌نامه
وی افزود: در خصوص پرداخت حقوق به اعضای هیئت علمی هم بر اساس مصوبه‌ای که در وزارت علوم وجود دارد، عمل می‌شود. منتها آنچه که ممکن است در بحث حقوق صنفی اعضای هیئت علمی مورد پرسش باشد، در بحث‌های دیگری است که منوط به طی یک سری مراحل در حیطه دانشگاه است که در اختیار بنده نیست و حتی فعلا در اختیار دانشگاه نیست. تا زمانی که دانشکده هستیم این مشکلات هست و برای رفع آن، این مجموعه باید تبدیل  به دانشگاه شود. مراحل تبدیل آن هم از طریق وزارت علوم انجام شده اما در مرحله ارتقا و تبدیل اساسنامه هست و تا این ارتقای اساسنامه از دانشکده به دانشگاه انجام نشود، بعضی از امور هیئت علمی وجود دارد که مترتب به این امر است. البته ریاست دانشگاه و قائم مقام دانشگاه در حال پیگیری هستند که بحث ارتقای اساسنامه انجام شود و ان‌شاءالله آن مسائل مربوط به هیئت علمی هم به لطف خدا حل خواهد شد.

سیدمحمد نقیب خاطرنشان کرد: دغدغه‌های اعضا را از طریق خود اعضای هیئت علمی پیگیری کنید تا مسائل را مطرح کنند. منتها عرض کردم آن مسائلی که دغدغه این اعضاست، به لحاظ اداری و اجرایی تمام کارها روی روال قانونی انجام شده است. مهم‌ترین مسئله، بحث ارتقا و تبدیل اساسنامه به دانشگاه است که آن از هم حیطه اداری دانشگاه خارج است و طبیعتا این بحث در شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم مطرح است که باید مصوب شود و سایر اعضای هیئت علمی بتوانند مراتب ارتقا را طی کنند.

وی افزود: در مجموعه هیئت علمی این دانشگاه، 42 نفر شماره استخدامی وزارت علوم دارند و مابقی هم قرار است مراحل استخدامی را انجام دهند و همگی از طریق وزارت علوم جذب هیئت علمی شوند. این جذب طبق روال طبیعی همه دانشگاه‌ها است. از مجموع کل اعضای هیئت علمی فقط سه یا چهار نفر کارشناسی‌ارشد هستند و مابقی اعضا دکتری و یا مدرک سطح چهار حوزه دارند. به لحاظ سطح علمی نیز سطح علمی خوبی در مجموعه اعضای هیئت علمی داریم.

نقیب در پاسخ به پرسش ایکنا درباره مطالبات اعضای هیئت علمی این دانشگاه، گفت: از جهت ارتقای اعضای هیئت علی مشکلی نداریم و ممکن است اعضا به کل سیستم دانشگاه ایراداتی داشته باشند که بررسی آن هم در اختیار من نیست.

نقیب در خصوص استفاده از ظرفیت اساتید مدعو گفت: اکنون در حدود 80 عضو هیئت علمی داریم و مابقی اساتید که چیزی حدود 500 نفر هستند، به صورت مدعو مشغول فعالیت در این دانشگاه هستند. این ترم و با توجه به ظرفیت دانشجویی، حدود 700 نفر استاد حق‌التدریس مدعو وجود دارد که از دانشگاه‌های دیگر با ما همکاری می‌کنند. در مقطع دکتری اغلب اساتید از دانشگاه‌های دیگر دعوت می‌شوند.

گفت‌وگو: مریم روزبهانی
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۰
1
5
این دانشگاه قصه پر قصه ای دارد غیر از اینکه سابقه ای بیست و پنجساله مانند دانشگاه امام صادق و دانشگاه قرآن و حدیث دارد ولی به اندازه ده درصد آنها خروجی نداشته است. تغییر سه رئیس در پنجساله اخیر گویای شرایط حاکم بر این دانشگاه است.
اگر قرار است این دانشگاه زیر نظر اوقاف باشد و مدعی موقوفه بودن هستید چرا از دولت بودجه میگیرد........
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۸
1
2
باسلام و ادب
ضمن تشکر از پیگیری خبرگزاری وزین ایکنا به اطلاع میرساند که شایسته است برخی اخبار دقیقتر و از درون دانشگاه دنبال شود در دوران ریاست اقای محمدی عملا کار را واگذار به اقای الهی زاده قایم مقام کردند که ظاهرا حسب شنیده ها مدرک هم ندارند و چون تخصص اجرایی ندارند متاسفانه همه نیروهای خوب مجموعه را که به شکلی منصوب ریاست قبلی هستند مجبور به استعفا یا بگونه ای برخورد می کنند که افراد مجبور شوند استعفا دهند الان بیشتر مدیریت دانشگاه به دست اوقافی ها افتاده هم قایم مقام و خود قایم مقام برای خودش معاون ارشد یعنی اقای ابراهیمی را دارد که این نحوه ساختار نه مجوز دارد و نه منطقی به نظر می رسد. متاسفانه در همین چند ماه پول های زیادی خرج اتاق ها و تجهیز اتاق ها دوربین مدار بسته و تلویزیون تجهیر اتاق ریس و قایم مقام ووووو شد قایم مقام اتاق ریاست دانشکده قم را گرفته و در دانشکده قم هم اتاق گرفته هییت علمی همه معترضند حق دارند چون به نظر میرسه باید مسولین دانشگاه از میان خود اعضای هییت علمی انتخاب شوند نه اینکه همه کارکنان اوقاف را بیارند که اصلا از دانشگاه داری چیزی نمی دونند خداوند به شما خیر دهد که این دغدغه های این مرکز قرانی را منتقل می کنید باشد که موجب تلنگر اقایان وزارت علوم و وزارت ارشاد شود و از این قبیل ناهنجاریها جلوگیری کنند موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۶
1
3
مشکلات اعضای هیات علمی مربوط به شیوه جذب وحقوق نیست بلکه به نحوه مدیریت این دانشگاه است . اعضای هیات علمی کمترین سهم را در مدیریت این دانشگاه دارند، (تنها هیات علمی در هیات رییسه همین معاون آموزشی است )نبود فضای علمی ، برخورد هاو تصمیمات غیر علمی و دانشگاهی .
نبود امنیت شغلی و اخیرا اجبار به حضور ۴۰ساعت در دانشکده که موجب افت علمی وکارایی اعضا خواهد شد. ودر هیچ دانشگاهی مرسوم نیست .و.........
سليم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۴
1
1
بنده خودم دانشجوي دكتري اين دانشگاه هستم
اساتيد عمدتا مدعو و بعضا از اساتيد كادر دانشگاه هستند كه متاسفانه اساتيد كادر توانمندي لازم را ندارند
علاوه بر اين اساتيد كادري كه عمدتا حوزوي هستند و در نظام دانشگاهي داراي تجربه، ارائه مقاله، و حتي از گذراندن يك امتحان جامع و بديهيات زبان تخصصي محرومند در اين دانشگاه براي دانشجويان تصميم گيري مي كنند.
وضعيت واقعا در اين خصوص بحرانيه
وزارت علوم بايد در ارائه مجوز مقاطع تحصيلات تكميلي دقت درست و بيشتر به خرج داده و عده اي دانشجو را به وعده هاي تو خالي دلخوش نكند.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۵
1
1
دوستان خیلی خودتان را به زحمت نیاندازید همین چند روز است که حکم آقای ... برای سازمان اوقاف می خوره و ان شاءالله ریاست دانشگاه عوض میشه و این اقایان که هیچ تجربه ای ندارند میرن. اما واقعا دکتر عابدی کجا که اسمشون برای دانشگاه کار می کرد و این اقایون کجا؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۹
انتظار سخته؟ 4 ساله داری روزشماری میکنی ها؟! خوشم میاد از آقای محمدی که زیر بار حرف زور نمیره. ان شاء الله خدا توفیقاتشو زیاد کنه، درد و بلاشو بزنه تو سر دشمناش.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳
1
1
فعلا معاون پژوهش دانشگاه را مجبور کردند که علی زغم میل باطنیش دکتر بچاری را عزل کنه و دکتر امانی که از همراهان اقای الهی زاده است بزاره که همین چند روز پیش منصوبش کردند و معارفه هم برگزار نکردند تقدیرنامه هم به اقای بچاری ندادند اما به دروغ در ایحا اعلام کردند که معارفه و تکریم برگزار شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۳
بنده از همکاران دانشگاه هستم؛ هم از زحمات مخلصانه دکتر بچاری تشکر میکنم و هم برای جناب آقای امانی آرزوی موفقیت. الحمدلله به کوری چشم های کسایی که سعی میکنند جوسازی کنند بین مسئولین دانشگاه و اعضای هیات علمی وفاق و همدلی هست. ان شاءالله که خدا توفیقشون بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۲
1
1
حاج آقای محمدی چشم شما هم روشن
بلاخره آقای الهی زاده با فشارهایشون از طریق اقای ابراهیمی باعث شدند شخصیت خدوم و ارزشی قاری انقلابی و بین المللی جمهوری اسلامی که با دعوت دکتر عابدی ریاست قبلی معاون قران و عترت دانشگاه بودند نیز از سمتش کناره گیری کند و وسط جلسه هییت ریسه با ترک جلسه و خداحافظی استعفا دهد. از شهبازی، بچاری، شعاعی، ... تا نفرات بعدی چه کسانی باشند البته زمزمه هایی برای برخی دیگر از معاونتها هست که چون سندی ندارم فعلا بماند
ضمنا بلاخره اقای الهی زاده در برابر حرف منطقی هیت علمی مجبور به عقب نشینی شد و ساعات موظفی را به همان روال قبل برگرداند
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۵
1
3
این دانشگاه بر خلاف ادعای مسئولین موقوفه نیست و اکثر مستغلات و امکانات آن توسط مردم بصورت هدیه و یا از محل اعتبارات دولتی تامین شده و تاکنون نیز به جز ادعا هیچ سندی مبنی بر موقوفه بودن این دانشگاه ارائه ندادند ولی با این ادعا که این دانشگاه موقوفه است سازمان اوقاف مدعی اداره آن است . حال در این جا چند مساله بوجود می آید نخست اینکه اگر موقوفه است اسنادش کو و دوم اینکه اگر موقوفه است پس چرا این دانشگاه شانزده میلیارد تومان از بودجه دولتی استفاده می کند و ثالثا اینکه بفرض این مجموعه موقوفه باشد آیا اوقاف باید اداره اش کند؟ آیا اینهمه مراکز بیمارستانی و پزشکی و حتی دانشگاهی مثل دانشگاه شهید بهشتی که موقوفه است را باید اوقاف اداره کند؟ نتیجه طبیعی این مداخله اوقاف در دانشگاه قرآن نیز این است که سرانه بودجه دولتی اختصاص یافته به این دانشگاه با توجه به تعداد دانشجو بیشتر از دانشگاه های دولتی است ولی عملکرد و خروجی سی ساله این دانشگاه؟؟؟؟؟!!!!!!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۳
1
1
سلام اخيرا داشتم اسم يكي از اعضاي هيئت علمي را سرچ مي كردم براي امري شخصي كه ديدم در دو دانشگاه عضو هيئت علمي است. هم در يكي از مراكز دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم و هم در يكي ديگر از دانشگاه هاي كشور. با ايشان تماس گرفتم و ماجرا را جويا شدم. پاسخ دادند كه باور كنيد دوستان از اوقاف ققط مدارك ما را گرفتند براي اعلام به وزارت علوم و اخذ مجوز براي اجراي رشته... همين... و من الان فقط حق التدريس دعوت به همكاري مي شوم... بله اوضاع اساتيد خيلي خوب است در اين دانشگاه... بيچاره دانشجوياني كه عمر خود را ناچارند تحت مديريت اين آقايان بگذرانند... كاش به جاي فكر به آمار و ارقام كمي به فكر آخرتشان باشند...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۵
1
1
این همه دروغ ...
این همه بی تقوایی...

هر انسانی که کمی از بهره هوشی برخوردار باشه میفهمه همه اینها از یک خط فکری تغذیه میشن.
لطفا کمی به قبر و قیامت هم فکر کنید. بعد این حرفها و دروغها رو بنویسید.
بعضی از خودی ها هم از پشت خنجر می زنند تا عقهده هاشون رو باز کنن.

بترسید از روزی که این غبار فتنه فرو بنشینه. اونوقت رسواییها برای بی تقواها باقی میمونه.

هرچند خیلی بعیده ایکنای عزیز این پیام رو تایید کنه اما حقایقی بود که باید گفته میشد.
؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۸
0
1
سلام ظاهرا نمی دونید بودجه دریافتی از دولت ۲۵ میلیارد است نه ۱۶
جای تعجبه که تا اقای عابدی رییس بود معاون اداری مالی می گفت پول نداریم صندوق خالیه الان که خود اقای محمدی رییس شده ظرف همین دو ماهه همه معوقات هیئت علمی و کارکنان پرداخت شده کلی هم مخارج اضافی تو ساختمان دانشگاه کردند اتاق های جدید که میسازند دوربین های متعدد تلویزیون های متعدد تو اتاق برخی معاونت ها و قایم مقام. مشکل اینه که حراست دانشگاه هم با وجود همه اعتراضات طرفداری از اداری مالی رو می کنه
خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کنه ادعای استاد اخلاقی درس قرانی هم دارند وااااااای بر ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۷
0
2
این دانشگاه که تنها دانشگاه اختصاصی قرآن است علیرغم دارا بودن اعضای هیات علمی خوب و دانشجویان قرآنی مومن همیشه از ضعف مدیریت که حاصل اوقافی بودن آن است رنج می برد . مدیریت به شیوه نظامی واداری ونه علمی دانشگاهی باعث سرخوردگی هیات علمی و عدم تمایل به همکاری شده است . وجود افراد ناآگاه به فضاهای دانشگاهی، ایجاد جو رعب وحشت وتهدید به لغو حکم و عدم نظر خواهی از اعضای هیات علمی درانتخاب رییس دانشگاه ونیز اساسنامه دانشگاه و... مشکلات دانشگاه است. مشکل در جذب شیوه جذب وحقوق ومزایا نیست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۴
0
3
مشکل اساسی و ام المصائب این مجموعه مدیریت سازمان اوقاف بر این (تسامحا) دانشگاه است. مدیریت دانشگاهی و اینکه دانشگاهها چگونه کار میکنند از رشته های معتبر ی است که امروزه تدریس و تحقیق می شود حال منصف باشید چگونه مجموعه ساختار اداری مالی اوقاف با اقتضائات نهادی و سازمانی خود به اداره دانشگاه بپردازد؟ فهم دیسیپلین های علمی و اقتضائات تولید و مدیریت دانش و تربیت نیروی متخصص چه همخوانی و همنوایی با مدیریت بقاع و موقوفات دارد؟ نتیجه اش میشود آنچه که میشود. هدررفت عمرهای جوانان عزیز این مرز و بوم که مشتاق تعلیم کتاب خدایند و ادعاهای چنین و چنان مدیران غیر آکادمیک این دانشگاه.
امیدوارم که ایکنا بدون واهمه و با جسارت و حریت کاملا شفاف به موضوع این دانشگاه و آفات و آسیب های آن بپردازد که گمان دارم موجب خشنودی همه علاقمندان به نظام اسلامی و جریان تولید علم اسلامی خواهد شد یکبار هم شده باید بی پرده فاصله وضع موجود و نقش مدیریت ناکارامد را در عدم تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب بررسی کنیم البته با انصاف و تقوا اما ان شاءالله مدیرانی که موجب تضییع سرمایه و عمر خوبان قرآنی ما شدند نیز دست از خودخواهی و خودنگری بردارند تقوا پیشه کنند و در دادگاه نفس خود به نظاره و استغفار بنشینند.
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۱۰
1
1
مثل اینکه دوستان دوران سیاه زمام داری برخی هیات علمی های.... رو فراموش کردن، که الان داعیه برگشت اونها رو دارن.

بعضیها هرکس روی کار باشه انتقاد دارن، چون خودشون روی کار نیستن
شعاعی
|
Saudi Arabia
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۰۴
0
2
با سلام – اینجانب شعاعی ارادتمند خادمان قرآن کریم ، همواره افتخار می کنم که در خدمت آستان مقدس قرآن کریم در تمام عرصه ها به ویژه در دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم که منشأ خدمات زیادی بوده است باشم. خود و دیگران را توصیه می نمایم به این که در نقد های خود رعایت انصاف بیشتری نماییم و همگی کمک کنیم تا جایگاه فعالیت های قرآنی به ویژه این دانشگاه روز به روز ارتقا یابد. بی شک این امر میسر نمی شود مگر در سایه توکل ، همدلی ، اخلاص و تلاش های مدبرانه . در ضمن اعلام استعفای بنده در پایان جلسه هیات رییسه بود و جمله " ترک جلسه از سوی اینجانب "صحت ندارد . .التماس دعا
کارمند دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۲
1
0
با سلام
این بی مهری ها نسبت به دانشگاه غیر واقع و خلاف وضع موجود می باشد. کارکنان و اعضای محترم هیات علمی این دانشگاه همیشه با تلاش و کوشش سعی در ارتقای دانشگاه و دانشجویان نموده اند.
که به عنوان مثال دانشجوی این دانشگاه سال گذشته مقام اول مسابقات بین المللی را بدست آورده- چندین مقاله اساتید دانشگاه در سطح بین امللی چاپ شده و....
۷۵ درصد از فارغ التحصیلان این دانشگاه وارد بازار کار در رشته تحصیلی خود شده اند اعم از آموزش و پرورش نیروی انتظامی و سپاه اوقاف و... که با وضع موجود بیکاری این بینظیر است این دانشگاه ۵۰ درصد دانشجوی موجود خود دانشجو جذب نموده است در حالی که سایر دانشگاه ها صندلی خالی دارند. همه ما در برابر مسائلی که می شنویم مینوسیم بیان میکنیم مسئولیم. خداوند خادمان به قرآن کریم و اهل بیت (ع) را محفوظ و اجر دهد.
هیات علمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۴
0
1
باور بفرماییدوضعیت این دانشگاه نسبت به بسیاری از دانشگاهها بهتر است اوضاع اینگونه که میفرمایید نیست در هر دانشگاهی مشکلات اداری هست که باید با همدلی حل شود بیایید کینه ها دشمنی ها را کنار بگذاریم وبه دنبال ارتقای دانشگاه باشیم اساسنامه هم حل می شود . همه مسئولین دانشگاه دلسوزند و زحمت می کشند . از همه تشکر می کنیم.
:))))
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۸
1
2
آقای هیات علمی بهتر بود اسمتون رو می‌نوشتید تا با این نظر یک ترفیع رتبه خوبی دریافت کنید!!!!!!!!
دستی بر آتش
|
Iraq
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۶
0
1
در پاسخ یکی از دوستان عرض کنم کارمندان سال ۹۵ یک ریال به حقوقشان اضافه نشد،اضافه ای که دولت اعلام کرده بود هم اضافه نشد و یک ریال بابت معوقات بهشون پرداخت نشده.و همه کارکنان از ترس اخراج شدن نمیتونن به کسی و جایی اعتراض کنن.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۷
1
1
با سلام. در مورد جذب انچه نوشته اند اینجا صحت ندارد. اینجانب در فراخوان سال ۹۲-۹۳ شرکت کردم و در مصاحبه دانشگاه برای یکی از شعبه های دانشگاه پذیرفته شدم اما دیگر هیچ خبری نشد و گفتند بودجه برای جذب نداریم. اگر نداشتند چرا اعلام نیاز کردند چرا مصاحبه گرفتند و چرا .....
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۳
0
1
دانشگاه را باید دانشگاهی اداره بکند از تغییر و جابجایی زود زود رئیس کار درست نمی شود به خاطراینکه روحانیون و در راس آنها آقای محمدی در حوزه درس خوانده اند واداره دانشگاه باحوزه خیلی تفاوت دارد. وضع این دانشگاه از دیگر مراکز علمی خیلی خیلی بدتر است.
captcha