مراسم بزرگداشت سالگرد شیخ نمر در حرم رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3558857
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

مراسم بزرگداشت سالگرد شیخ نمر در حرم رضوی برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: معاون تبلیغات آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شیخ نمر در حرم رضوی خبر داد..

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، خبرگزاری تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی،‌ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی مبارز شیعی عربستان سعودی، شهید شیخ نمر باقرالنمر که در راه دفاع از حق و مبارزه ظلم به دست رژیم پلید آل‌سعود به شهادت رسیده بود در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم از ساعت 17:30 تا 19:30 روز سه‌شنبه 14 دی‌ماه و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی پیرامون شخصیت این روحانی مبارز به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر  ماهرخسار به مدیحه‌سرایی و سیدناصر کهربایی به قرائت دعای پرفیض توسل می‌پردازند.
حسینی تصریح کرد: شهید شیخ نمر باقر النمر همواره و بارها تأکید داشت که از گفتن کلام حق، بیم و واهمه‌ای ندارد، حتی اگر در این راه بازداشت و روانه زندان شود و تحت شدیدترین شکنجه‌ها و آزارها و اذیت‌ها تا سرحد شهادت قرار بگیرد.
captcha