بررسی برگزاری جشنواره قرآن اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها در سال آینده
کد خبر: 3563598
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
در جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد؛

بررسی برگزاری جشنواره قرآن اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها در سال آینده

گروه مسابقات: جلسه مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌‌‌ها که روز آینده برگزار می‌شود به موضوع برپایی جشنواره ملی قرآن و عترت در بخش اساتید و کارکنان‌ دانشگاه‌‌ها خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ جلسه مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها طی هفته جاری و با حضور اعضای این شورا در محل صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.
بر همین اساس در این جلسه که روز چهارشنبه 29 دی‌ماه برگزار می‌شود در مورد منابع بخش کتبی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور بحث و تبادل نظر خواهد شد.
همچنین بررسی آئین‌نامه سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که سال آینده و به میزبانی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود، بحث و تبادل نظر خواهد شد.
یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این جلسه مطرح خواهد شد، بحث برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه‌های کشور برای اولین بار است که با حضور کارشناسان دستگاه‌های دانشگاهی عضو این شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
یادآور می‌شود سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، سال آینده و به میزبانی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد. امسال نیز دانشگاه فرهنگیان میزبان جشنواره بود که آبان‌ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
captcha