افتتاح 350 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3564368
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
سلیمانی دشتکی:

افتتاح 350 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

گروه سیاسی: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر سال جاری 350 میلیارد تومان پروژه با حضور وزیران کشوری در استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال وبختیاری، روز گذشته 29 دی‌ماه در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور مدیران ارشد دستگاه های استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، نام‌گذاری خیابان یا میدانی را به نام مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیشنهاد داد و گفت: در راستای قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ایشان این پیشنهاد در کمیته نام‌گذاری شورای شهر مطرح گردد.
وی با تأکید بر اینکه نباید در نام‌گذاری‌ها حساسیت ایجاد کنیم، افزود: نگاه باید همه جانبه باشد تا خدشه‌ای در وحدت عمومی ایجاد نشود.
استاندار از سفر رئیس سازمان صداوسیمای کشور در دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در دهه فجر وزرای کشور به استان سفر خواهند کرد و طرح‌هایی را در استان افتتاح خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه سخنرانان در دهه فجر بر نقاط همدلی تکیه کنند، تصریح کرد: تحولات عظیمی در استان رخ داده است که شایسته است سخنرانان در دهه فجر به آن‌ها اشاره کنند.
 سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری 350 میلیارد تومان پروژه با حضور وزیران کشوری در استان افتتاح خواهد شد.

captcha