انس با قرآن کریم عامل توفیق در انتشار کتب قرآنی است
کد خبر: 3564648
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
مولف قرآنی:

انس با قرآن کریم عامل توفیق در انتشار کتب قرآنی است

گروه فعالیت‎های قرآنی: مولف قرآنی که آثار متعددی را در زمینه آموزش قرآن منتشر کرده است، انس با این کتاب آسمانی را دلیل اصلی در توفیق خود دانست.

حجت‎الاسلام والمسلمین علیرضا فقیهی،نویسنده و پژوهشگر دینی،در گفتگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، درباره کتاب‎هایی که تاکنون از وی منتشر شده است، گفت: تاکنون موفق به تألیف و چاپ پنج جلد کتاب در حوزه مسایل قرآنی و دینی شده‌ام که همه آنها به برکت انس و الفت با قرآن کریم حاصل شده است.
وی افزود: در سال 1390کتاب «غریب خراسان» درباره امام رضا(ع) را به چاپ رساندیم که مورد توجه آستان قدس رضوی قرار گرفت.
این نویسنده کتاب تصریح کرد: در سال 1391 کتاب دوم با نام «خورشید غایب» به چاپ رسید که موضوع این کتاب در رابطه با حضرت ولی عصر (عج) می‎‌باشد؛همچنین در همان سال کتاب دیگری با نام «چهل حدیث توبه» را منتشر کردیم.
فقیهی اظهارکرد: در سال 1394 کتابی آموزشی در موضوع قرآن با نام آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم که ویژه مقطع سنی نوجوان است، منتشر شد؛ در کتاب آموزش روخوانی قرآن، از ابتدای مبحث حروف زبان عربی تا انتهای بحث وقف تالیف شد.
وی عنوان کرد: آبان ماه سال جاری کتابی مرتبط با جریان عاشورا با نام «ده درس انسان ساز از قیام امام حسین(ع)» از سوی بنده منتشر شد که ظرف مدت بسیار کوتاهی هم اکنون به چاپ سوم خود رسیده است.
وی گفت: در این کتاب ده درس مهم اخلاقی، تربیتی و معرفتی از جریان واقعه عاشورا انتخاب شده و هر درس را با استناد به آیات و روایات شرح داده شده است.
این نویسنده حوزوی اظهارکرد: هم اکنون مشغول تألیف و تدوین کتاب آموزش قرآن (سطح دوم) هستم، که به آموزش تجوید قران اختصاص دارد.
captcha