جزئیات آزمون انتخابی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان
کد خبر: 3566045
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

جزئیات آزمون انتخابی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان

گروه مسابقات: رقابت انتخابی تعیین نماینده‌های ایران در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام از فردا آغاز می‌شود و اسامی برگزیدگان در پایان همان روز نیز اعلام خواهد شد.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رقابت انتخابی برای تعیین نماینده‌های ایران در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام از صبح فردا ششم بهمن‌ماه در ساختمان پیامبر اعظم(ص) سازمان بهزیستی آغاز می‌شود.

در این رقابت یک روزه نمایندگان استان‌های مختلف در دو رشته قرائت و حفظ کل قرآن کریم در دو نوبت صبح و بعدازظهر به رقابت می‌پردازند. در رشته حفظ کل قرآن کریم از شرکت‌کنندگان سه سؤال پرسیده می‌شود و در رشته قرائت نیز 10 سطر برای تلاوت در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارش ایکنا برای انتخاب نمایندگان کشورمان در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام به تمامی استان‌های کشور فراخوان معرفی نماینده و ارسال رزومه آنها ارسال شد تا در نهایت 21 استان کشور اقدام به معرفی نماینده کردند که پس از بررسی رزومه‌ها برای حضور در رقابت انتخابی حضور خواهند داشت.

رقابت انتخابی از ساعت 8 صبح چهارشنبه ششم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و در نوبت صبح شرکت‌کنندگان رشته قرائت به رقابت می‌پردازند، در نوبت بعدازظهر نیز که از ساعت 14 خواهد بود شرکت‌کنندگان رشته قرائت به رقابت می‌پردازند.

بر اساس گفته مسئولان برگزاری مسابقات مقرر شده است تا نتایج این رقابت‌ها در همان روز اعلام و نماینده‌های کشورمان در این مسابقات معرفی شوند.

داوری این مسابقات را عباس سلیمی، علی اکبر حنیفی، عباس امام جمعه، مهدی قره‌شیخلو، سعید رحمانی و امیر آقایی برعهده دارند.

captcha