تلاوت اذان‌گاهی و اذان حرم رضوی در دومین هفته بهمن
کد خبر: 3567678
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

تلاوت اذان‌گاهی و اذان حرم رضوی در دومین هفته بهمن

گروه فعالیت‌های قرآنی‌: تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه حریم ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) در هفته پیش‌رو و بازه زمانی 9 الی 15 بهمن‌ماه را جمعی از قاریان بین‌المللی و ممتاز بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جمعی از قاریان بین‌المللی و ممتاز، طبق برنامه‌ریزی اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی، تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه حرم ثامن‌الحجج(ع) را در هفته پیش‌رو و بازه زمانی 9 الی 15 بهمن‌ماه بر عهده دارند.
بر این اساس، در هفته جاری و بازه زمانی 9 الی 15 بهمن‌ماه، تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه در حرم امام رضا(ع) توسط جمعی از مؤذنان و اساتید بین‌المللی و ممتاز مشهدی قرآن کریم انجام می‌شود.
در همین راستا به ترتیب اذان افق صبح، شنبه تا پنجشنبه این هفته را جواد سلیمانی، حامد علیزاده، محمدرضا شفیعی‌مومن، حمید حق‌طلب، سعید بیژنی، مختار دهقان و سیدجلیل خلیق انجام می‌دهند.
همچنین تلاوت و اذان افق ظهر این هفته شنبه تا پنجشنبه را به ترتیب روح‌الله هاشمی، مهدی تقی‌پور، امیرلعل اول، محمدجواد رجایی، کبیر قلندرزاده و حجت‌الاسلام مهدی شجاع و اذان افق مغرب را نیز به ترتیب سیدمرتضی سادات‌فاطمی، سیدمحمدجواد حسینی، جواد کاشفی، هاشم روغنی، محمدجواد پناهی‌، حمید شاکرنژاد و حسین پورکویر بر عهده دارند.
گفتنی است، دارالقرآن‌ الکریم حرم مطهر رضوی همه روزه با برنامه‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوع آموزشی در موضوعات تدبر در قرآن و سیره ائمه(ع)، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، آیات‌الاحکام، تفسیر و حدیث، ترجمه و مفاهیم، پاسخگویی به سؤالات قرآنی و حدیثی، تجوید، روخوانی، صوت و لحن، تصحیح قرائت قرآن و اذکار نماز و ... پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) در رده‌های مختلف سنی است.

captcha