برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزان ایذه
کد خبر: 3569357
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزان ایذه

گروه فعالیت‌های قرآنی: اختتامیه مرحله شهرستانی چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزی شهرستان ایذه شنبه و یکشنبه 16 و 17 بهمن‌ماه در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار خواهد شد.

اسماعیل سعیدی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری اختتامیه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان خوزستان در این شهرستان در نیمه اول بهمن‌ماه در دارالقرآن‌های این شهرستان برگزار شده است، افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم در این مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سعیدی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات قرآنی ویژه دانش‌آموزان دختر این شهرستان شنبه 16 بهمن‌ماه با حضور دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد، افزود: یکشنبه 17 بهمن‌ماه نیز اختتامیه مسابقات ویژه دانش‌آموزان پسر شهرستان ایذه برگزار خواهد شد.

سعیدی با اشاره به اینکه این مراسم‌ در کانون شهید مطهری شهرستان ایذه برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم‌ نفرات برتر این مرحله از مسابقات معرفی خواهند شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه با بیان اینکه 150 دانش‌آموز پسر و 130 دانش‌آموز دختر به عنوان منتخبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی شهرستان ایذه معرفی خواهند شد، افزود: جهت ایجاد آمادگی ویژه این منتخبان کارگاه‌هایی ویژه آن‌ها در کانون شهید مطهری و دارالقرآن امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان برگزار خواهد شد.

سعیدی گفت: در این مراسم‌ اولیاء دانش‌آموزان و مربیان قرآنی مدارس شهرستان ایذه در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: از بین شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های مسابقات قرآن یک نفر در هر رشته به عنوان نماینده شهرستان ایذه در جشنواره‌های قطبی شرکت خواهند کرد.

captcha