برگزاری مسابقه عکس راهپیمایی 22 بهمن دانشجویان دانشگاه صنعتی قم
کد خبر: 3569454
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

برگزاری مسابقه عکس راهپیمایی 22 بهمن دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

گروه اجتماعی: کارشناس فرهنگی دانشگاه صنعتی قم از برگزاری مسابقه عکس راهپیمایی 22 بهمن در استان قم خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: با توجه به تعطیلی دانشگاه صنعتی از تاریخ  تا 23 بهمن ماه برنامه‎های این ایام نیز متناسب با ظرفیت حضور دانشجو شکل گرفت ولی به منظور استفاده بیشتر دانشجویان از این ایام برنامه‎های خاصی اتخاذ شد. 
وی افزود: به منظور تقویت روحیه و انس و الفت بیشتر دانشجویان با حضرات معصومین(ع) و تمسک به عترت آل طاهرین برنامه اردوی فرهنگی و زیارتی مشهد مقدس به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‎شود.
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: از دیگر برنامه‎هایی که این دانشگاه در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته است می‎توان به اعزام دانشجویان به موزه عبرت  در تهران اشاره کرد.
وی گفت: مسابقه عکس از حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‎های دانشگاه صنعتی به منظور ایجاد شور هنری در دانشجویان با بصیرت و انقلابی است که می‎تواند نقش مهمی در افزایش و ارتقای آگاهی‎های آنها و مردم نسبت به تاثیرات این حضور پرشور داشته باشد.
طباطبایی بیان کرد: حضور در بیت امام (ره) و همچنین برنامه اهدای خود با حضور دانشجویان و همچنین ایجاد کانال در فضای مجازی دارای اتاق فکر در حوزه بصیرت افزایی از دیگر برنامه‎های این دانشگاه خواهد بود.
captcha